Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اطلاعات جدید از جدیدترین عنوان از سری «هیتمن»

0

شرکت Square Enix به‌تازگی از نسخه کلکسیونر جدیدترین عنوان از سری «هیتمن» رونمایی کرد.

این نسخه هم‌اکنون برای پیش‌خرید در سایت آمازون و سایت «اسکوئر انیکس» قرار دارد. این نسخه از بازی قرار است در انتهای سال و برای پلی‌استیشن4 و ایکس‌باکس‌وان عرضه گردد. در حال حاضر این نسخه تنها به صورت فیزیکی در دسترس است و خبری از نسخه دیجیتالی نیست. نسخه فیزیکی با قیمت 139.99 دلار به فروش می‌رسد. در ادامه می‌توانید مشخصات و تصویر نسخه کلکسیونر بازی را مشاهده کنید.

hitman collector edition

  • بازی و جعبه کلکسیونر
  • مجسمه ده اینچی از مامور 47
  • کراوات قرمز و گیره کراوات
  • آرت‌بوک 60 صفحه‌ای
  • کد دانلود نسخه دیجیتالی بازی

استودیوی IO Interactive خالق سری پریروز اعلام کرده بود که نسخه فیزیکی استاندارد بازی در اواخر سال 2016 میلادی با قیمت 60 دلار عرضه خواهد شد. قیمت نسخه دیجیتالی بازی نیز برابر با همین مقدار است.

جدیدترین قسمت از سری «هیتمن» برای اولین بار قرار است به صورت اپیزودیک عرضه شود؛ به این صورت که اولین اپیزود بازی در 11 مارس 2016 (21 اسفند 1394) منتشر می‌شود که شامل مراحل پیش‌درآمد و مراحل پاریس خواهد بود. اپیزود دوم که شامل مراحل ایتالیا است در آپریل عرضه خواهد شد و اپیزود بعدی در ماه می شامل مراحل مراکش خواهد بود. از ماه ژوئن به بعد هرماه آپدیت‌هایی برای بازی خواهد آمد که شامل مراحل تایلند، آمریکا و ژاپن خواهد بود. مراحل ژاپن حسن‌ختام این نسخه از سری خواهد بود که در ماه‌های پایانی 2016 عرضه خواهد شد.

اپیزود اول قرار است با قیمت 15 دلار به فروش برسد و مکان‌های بعدی هر کدام با قیمت 10 دلار به فروش خواهد رسید. البته اسکوئر انیکس برای کسانی که از همان ابتدا قصد انجام تمام مراحل بازی را دارند، یک بسته ارتقای 50 دلاری نیز در نظر گرفته است.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.