Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

قیمت دستگاه واقعیت مجازی پلی‌اسیتشن لیک شد

0

سه خرده فروش سوئیسی خبر از حدود قیمت دستگاه واقعیت مجازی سونی، PlayStation VR دادند و اگر این رقم درست باشد، گیمرها باید در خرید این دستگاه بیشتر بیاندیشند.

بر اساس این اطلاعات، قیمت این دستگاه به اندازه‌ی ریفت گران نخواهد بود و همان‌طور که سونی قبلا گفته بود، نباید نگران یک رقم به زیادی 600 دلار باشیم، اما ظاهرا این رقم، آن‌چنان که انتظار داشتیم هم کم‌تر نخواهد بود.

اگر رقم اعلام شده توسط خرده فروشی‌های سوئیسی «برک»، «تک‌مانیا» و «اینترنت سی‌اچ» را به دلار برگردانیم، چیزی بین 435 تا 544 دلار خواهد شد که اگر رقم بالاتر درست باشد، سونی انتظار آن‌هایی را که دوست داشتند این شرکت با یک رقم خیلی کم‌تر ریفت را به زانو در آورد برآورده نکرده و فقط 55 دلار به جیب آن‌ها کمک کرده که هزینه‌ی خرید یک بازی جدید هم نمی‌شود. اما اگر رقم دیگر درست باشد، سونی به اندازه‌ی پول خرید سه بازی به طرفداران خود هدیه داده است.

PlayStation-VR-Price

چیزی که ما حدس می‌زنیم این است که سونی رقمی بین این دو را اعلام خواهد کرد، اما باید ببینیم که واکنش این شرکت در قبال این خبر چه خواهد بود. و در عین حال، منتظر اعلام رسمی سونی باشیم.

پیش‌بینی ما این است که حتا اگر سونی قیمت بالایی برای واقعیت مجازی پلی‌استیشن در نظر گرفته باشد، این شرکت می‌تواند در میدان رقابت این تکنولوژی برنده باشد، چرا که این‌طور که به نظر می‌رسد، برای استفاده از دستگاه‌های مشابه مخصوصا ریفت به پی‌سی‌های قدرتمندی نیاز داریم که تامین قطعات آن‌ها از خرید یک پلی‌استیشن 4 که همه‌ی آن چیزی است که برای استفاده از هدست به آن نیاز است، گران‌تر تمام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.