Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: بازسازی متال گیر سالید توسط یک هوادار امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد

0

آیرام هرناندز، یکی از طرفداران پر و پاقرص سری متال گیر سالید است که تصمیم گرفته نسخه‌ی اول این سری که سال ۱۹۹۸ منتشر شده بود را با موتور آنریل انجین ۴ بازسازی کند.

نسخه‌ی اول متال گیر سالید در نوع خودش یکی از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن و پایه‌گذار یکی از اصولی‌ترین بازی‌های مخفی‌کاری به حساب می‌آید. این بازسازی که هرناندز اسم پروژه‌‌اش را «شدو موزز» و هم‌نام با جزیره‌ای که تمام اتفاقات بازی در آن اتفاق می‌افتد، گذاشته است تمامی جزئیات و مدل‌ها روی آنریل انجین ۴ بازسازی شده‌اند که رنگ و بوی جدیدی به بازی داده‌اند.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر رسمی که از بازی منتشر شده را ببینید که بخش‌هایی از رویارویی سالید اسنیک با سایکو منتیس و اسنایپر وولف را در بر دارد.

فعلا این بازسازی به هیچ وجه حالت رسمی‌ای به خود نگرفته و هرناندز می‌گوید که دوست‌اش که در ساخت بازی کمک زیادی کرده است، مشغول انجام مکاتبات مربوطه با کونامی است. وی هم‌چنین هدف خودش از تلاش برای بازسازی این عنوان را این طور عنوان کرده است که وی دوست داشته که  بتواند روزی گشت و گذار در شدو موزز را با تکنولوژی‌های روز میسر کند. آن طور که از این ویدئو بر می‌آید، دوربین بازی حالت ایزومتریک کلاسیک بازی اصلی را ندارد و باید دید نتیجه‌ی نهایی چه خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.