Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«کریستوفر نولان» درباره‌ی «بووی» می‌گوید: التماس کردم بازی کند!

0

در هفته‌ای که از مرگ «دیوید بووی» به خاطر سرطان کبد در 69 سالگی می‌گذرد، همکاران، منتقدین، نویسنده‌ها، و دوست‌داران این هنرمند نهایت تلاش خود را در بزرگداشت او به کار گرفته و در جای جای اینترنت و رسانه‌های دیگر یادداشت‌ها و مطالب مرتبطی را منتشر کردند. جدیدترین این ادای احترام‌ها از سوی کریستوفر نولان است که سابقه‌ی همکاری با بووی در فیلم حیثیت (The Prestige) را داشته و از این همکاری در وبسایت اینترتینمنت ویکلی نوشته است.

“وقتی داشتیم برای حیثیت بازیگر انتخاب می‌کردیم، در انتخاب بازیگر برای نقش «نیکولا تسلا» واقعا مانده بودیم. او چنان شخصیت خارق‌العاده و جلوتر از زمانه‌ی خودش بود که کم‌تر کسی به آن می‌خورد. یک زمان به ذهن من رسید که او همان «مردی که روی زمین سقوط کرد» اصلی است. به عنوان کسی که بزرگترین طرفدار دیوید بووی در دنیا است، وقتی متوجه این ارتباط شدم، او تنها کسی بود که قادر به بازی کردن در این نقش به نظرم رسید. او چنان وضعیت نمادین فوق‌العاده‌ای داشت و شخصیتی بود که همان میزان مرموز و جذاب بود که تسلا نیاز داشت باشد.”

کارگردان عناوین پرمخاطب و تحسین شده‌ی «تلقین» و «شوالیه تاریکی» ادامه می‌دهد:

“اما متقاعد کردن او اندکی زمان برد – اولین بار او به راحتی پیشنهاد ما را رد کرد. تا جایی که یادم می‌آید، این تنها مرتبه‌ای بود که یک نفر نقشی را که من به او پیشنهاد می‌دادم رد می‌کرد. من از او خواستم که به حرف‌هایم گوش دهد تا توضیح دهم چرا او تنها کسی است که برای این نقش مناسب است. به او گفتم که اگر بازی در این نقش را قبول نکند، هیچ ایده‌ای ندارم که بعد از این‌جا باید کجا بروم. به او گفتم حتا التماس‌ش را هم می‌کنم.”

خوش‌بختانه بووی در نهایت راضی به بازی در این نقش شد و اتفاقا یکی از بهترین و غیرمنتظره‌ترین بازی‌های خود را ارائه داد. نولان و طرفداران او باید از این بابت خوش‌حال باشند. همان‌طور که گیمرها از حضور و تاثیر او در دنیای بازی‌ها خوش‌حال هستند. مقاله‌ی گیم‌نیوز در این رابطه را این‌جا بخوانید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.