Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

۱۰۰ بازی کلاسیک آتاری برای پی‌سی منتشر می‌شوند

0

یکی از نقاط ضعف بزرگ دنیای دیجیتال این است که بازی‌ها و برنامه‌های فوق‌العاده‌ای در طول دوران به سبب گذشت زمان و قدیمی شدن، دیگر عملا قابل استفاده نیستند. تکنولوژی بدون توجه به آن‌ها به مسیر پیشرفت خود ادامه می‌دهد و بازی‌ها و نرم‌افزارهای فوق‌العاده را پشت سر می‌گذارد.

اما شما اگر دلتان می‌خواهد که با پی‌سی پیشرفته‌ی خود بازی‌های عصر طلایی آتاری را بازی کنید،‌ باید خوش‌حال باشید چون شرکت آتاری به زودی 100 بازی کلاسیک آتاری را از طریق استیم منتشر خواهد کرد.

آتاری این برنامه را Atari Vault می‌نامد و برای رسیدن آن فقط باید تا بهار صبر کنیم. این در حالی است که عناوین محبوبی همچون “Asteroids”، “Centipede” و “Missile Command” همه با بهبودهایی منتشر می‌شوند که آن‌ها را در قرن بیست و یکم قابل تحمل کرده است. بر اساس گفته‌ی آتاری، نسخه‌های بهبودیافته‌ی این بازی‌ها، دارای رابط کاربری به روز شده هستند و از استیم کنترلر پشتیبانی می‌کنند، همچنین دارای بخش چند نفره‌ی آفلاین و آنلاین نیز خواهند بود. در کنار همه‌ی این تغییرات، موسیقی متن بازی‌ها دست نخورده باقی خواهد ماند.

atari2600

هنوز اطلاعاتی از قیمت این پکیج منتشر نشده است، اما شما با خرید یک آیتم در استیم صاحب 100 بازی کلاسیک و خاطره انگیز آتاری می‌شوید که فوق‌العاده به نظر می‌رسد!

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.