Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه بهبودیافته «هارد ریست» در حال ساخت است

0

در سال 2011 عنوانی در سبک تیراندازی اول شخص با نام «هارد ریست» (Hard Reset) منتشر شد که مورد استقبال قرار گرفت. این عنوان یک اف‌پی‌اس کلاسیک بود که سعی داشت خاطرات عناوینی همچون «دوک نوکم»، «دووم» و «سام جدی» را زنده کند که تا حد زیادی در این امر موفق بود. این عنوان به غیر از یک گیم‌پلی سرگرم کننده گرافیک خیلی خوبی هم داشت که همین موارد باعث شدند بازی مورد استقبال قرار بگیرد.

حال به‌تازگی استودیوی «فلایینگ وایلد هاگ» (Flying Wild Hog) سازنده و ناشر بازی اعلام کرده که در حال کار بر روی نسخه‌ی بهبودیافته بازی برای نسل هشتم با نام “Hard Reset Redux” است. این نسخه قرار است به جز رایانه‌های شخصی برای ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن4 منتشر و با موتور بازی‌سازی داخلی این استودیو یعنی “Rohadhog” ساخته شود. موتوری که از آن برای ساخت عنوان «جنگجوی سایه 2» (Shadow Warrior 2) استفاده شده است. این نسخه شامل تمام محتوای بازی اصلی به اضافه‌ی بسته الحاقی بازی با نام «تبعید» است. در این نسخه گرافیک بازی بهبود یافته است و انواع جدیدی از دشمنان به بازی اضافه شده است و درجات سختی بازی متعادل‌تر از قبل شده‌اند. همچنین قابلیت سریع حرکت کردن و همچنین یک سلاح جدید به بازی اضافه شده است. این سلاح جدید چیزی نیست جز یک کاتانای سایبری.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی را نیز مشاهده کنید.

هنوز قیمت و تاریخ انتشاری برای این نسخه مشخص نشده و همان‌طور که در آخر تریلر مشخص است، این بازی «به زودی» خواهد آمد.

اگر هنوز این عنوان را تجربه نکرده‌اید می‌توانید آن را از فروشگاه استیم دریافت کنید. در حال حاضر بازی با تخفیف 80 درصد و با قیمت 3 دلار در استیم به فروش می‌رسد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.