Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: بازگشت نینا ویلیامز به «تکن ۷»

0

امسال سال بسیار خوبی برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای است. در ادامه سال جاری بازی‌های مبارزه‌ای متعدد و جذابی منتشر خواهند شد و به غیر از این، رقابت‌های Evo که بزرگترین اجتماع طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای است، پربارتر از همیشه به نظر می‌رسد. اما در این بین بدون شک یکی از مهم‌ترین‌ و موردانتظارترین عناوین مبارزه‌ای، هفتمین عنوان از سری «تکن» است. هفتمین عنوان از سری «تکن» با نام کامل «Tekken 7: Fated Retribution» قرار است در سال جاری میلادی منتشر شود و فعلا تنها پلی‌استیشن4 به عنوان مقصد آن اعلام شده است.

اما در این بین بدون شک یکی از مهم‌ترین مسائل برای طرفداران این است که در «تکن 7» قرار است چه شخصیت‌هایی حضور داشته‌ باشند. حال در تریلر جدیدی که از بازی منتشر شده از یکی دیگر از شخصیت‌های بازی رونمایی می‌شود.

همان‌طور که در تریلر مشخص است، این شخصیت کسی نیست جز «نینا ویلیامز» که قرار است این بار در ظاهری جدید او را ببینیم. در این تریلر که در اصل برای جشنواره Evo 2016 تدارک دیده شده، نینا را در یک لباس عروسی می‌بینیم. اینکه چرا نینا در «تکن 7» لباس عروسی به تن می‌کند، سوالی است که برای رسیدن به جواب‌اش باید تا انتشار بازی صبر کنیم.

رقابت‌های Evo 2016 قرار است در تاریخ 15 تا 17 ژوئن 2016 (26 تا 28 خرداد 1395) و در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شود و «تکن 7» یکی از بازی‌های اصلی این جشنواره خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.