Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

موبایل: معرفی بازی Prune؛ درخت شاعرانگی

0

گیم‌پلی بازی «پرون» به صورت پازلی و خلاقانه است که در آن باید به کمک مهارت انگشتان خود درختی را به رمانتیک‌ترین شکل ممکن پرورش و به فرم مطلوب درآورید و سعی کنید آن را به نور خورشید نزدیک و نزدیک‌تر کنید تا شکوفه دهد.

گرافیک بازی ساده و خلاقانه است و در عین حال شما را به شدت مجذوب خود می‌کند به صورتی که با به اتمام رسانیدن هر مرحله و تکمیل درخت، شما شگفت‌زده‌تر می‌شوید و دوست دارید آن تصویر را به ثبت برسانید. البته «جوئل مک‌دونالد» خالق بازی پیش‌بینی این موضوع را کرده و به شما این امکان را می‌دهد که در پایان هر مرحله یک اسکرین‌شات از محیط و درخت به ثمر رسیده خود بگیرید که باعث به وجود آمدن یک عکس کاملا فانتزی می‌شود.

مراحل در ابتدای بازی شاید کمی ساده به نظر برسند ولی به مرور زمان و با طی کردن مراحل متعدد از بازی با چالش‌های فراوانی مواجه می‌شوید که خلاقیت شما را برای حل شدن نیاز دارند. البته موسیقی متن که بسیار خوب از آب درآمده هم به شما کمک می‌کند که خلاق‌تر باشید!

prune-screenshot- (3)prune-screenshot- (4)prune-screenshot- (2)

.

.

.

.

.

.

پرون توانسته جوایز زیادی را به خود اختصاص دهد؛

  • بهترین بازی سال 2015 از نظر مجله‌ی TIME
  • برگزیده رسمی جشنواره indieCade 2015
  • برگزیده رسمی جشنواره Brazils File Festival
  • منتخب جشنواره Experimental Games Festival

البته نواقص کوچکی همچون کنترل مشکل رشد درخت و یا تغییر دید دوربین بازی به چشم می‌خورد که در مقابل نکات مثبت بازی می‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

پرون برای تمامی سیستم عامل‌های موبایلی عرضه شده است. شما می‌توانید این بازی را از فروشگاه گوگل‌پلی خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.