Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

موبایل: معرفی بازی «کندی کراش»؛ اعتیاد آب‌نباتی!

0

شاید تا به حال اسم این بازی را شنیده باشید یا حتی یک نفر را درحال بازی کردن آن دیده باشید و یا حتی خودتان آن را بازی کرده باشید! عنوانی که بعد از بازی «جنگ قبیله‌ها»ی شرکت «سوپرسل» یکی از پرطرفدارترین بازی‌های همراه به حساب می‌آید، -به طوری که بیش از 500 میلیون بار از مارکت اندروید دانلود شده و دارای امتیاز 4.4 از 5 است.- شاید در نگاه اول یک بازی بچه‌گانه به نظر برسد ولی اصلا این‌طور نیست.

«حماسه‌ی کندی کراش» (Candy Crush Saga) یک بازی پازلی بسیار چالش‌برانگیز است که در بعضی از مراحل باید ساعت‌ها وقت بگذارید تا خواسته مرحله را به دست آورید و به پایان برسانید. این بازی خلاف بازی‌های دیگر از همان ابتدا شما را به چالش می‌کشد و همین امر باعث جذابیت بیشتر بازی شده است.

مکانیزم بازی ایجاب می‌کند انواع آب‌نبات‌های رنگارنگ و با طرح‌های مختلف را به سرعت کنار هم قرار دهید و آن‌ها را حذف کنید تا امتیاز مورد نیاز را کسب کنید. (خیلی شبیه تتریس خودمان است، نه؟)

candy-crush01

بازی دارای بیش از 400 مرحله متنوع و جذاب است که شاید برای تمام کردن آن باید یک سالی را سرگرم باشید. به همین خاطر می‌توان لقب یک بازی اعتیاد آور را به آن اختصاص داد.

شرکت «کینگ» (King) که خالق این بازی است برای جلب نظر کاربران بیشتر و ایجاد حس رقابت بین بازیکنان، بخش آنلاینی را به بازی اختصاص داده است که می‌توانید امتیاز خود را با سایر رقبا به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید امتیاز خود را در شبکه اجتماعی فیسبوک به رخ دوستانتان بکشید.

ولی از این بازی با این حجم از کاربر و این گیم‌پلی فوق العاده انتظار یک موزیک متن و صداگذاری بهتری می‌رود که متاسفانه شرکت سازنده توجه بسیار کمی به این موضوع کرده است. البته وقتی در مراحل فوق‌العاده آن غرق شوید شاید کمتر توجهی به این موضوع کنید.

candy-crush-saga

اگر دوست‌دار بازی‌های همراه هستید و از بازی‌های سبک پازلی لذت می‌برید بی‌شک این تجربه خوب را از دست نخواهید داد. این بازی قطعا شما را یک سالی معتاد آب‌نبات‌های رنگارنگ می‌کند!

دانلود بازی از سایت کافه بازار

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.