Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عنوان «کوانتوم بریک» آوریل امسال برای پی‌سی نیز منتشر خواهد شد

0

بازی در دست ساخت کوانتوم بریک، که سه سال است به‌عنوان انحصاری ایکس‌باکس وان از آن نام برده می‌شود، در راه رایانه‌های شخصی است و آوریل امسال منتشر می‌شود.

امروز مایکروسافت و رمدی با انتشار بیانیه‌هایی تاریخ عرضه هر دو نسخه‌ی ایکس‌باکس وان و پی‌سی را برای پنجم آوریل تعیین کردند و از مزایای پیش خرید آن پرده برداشتند.

کسانی که نسخه‌ی دیجیتالی بازی را برای ایکس‌باکس وان سفارش دهند، نسخه‌ی پی‌سی بازی را به رایگان هدیه می‌گیرند. بازی بین دو پلتفرم قابلیت کراس-سیو را دارد به این معنا که می‌توانید سیو خود را از روی یک دستگاه روی دیگری منتقل کنید و بازی را ادامه دهید.

از طرفی وب‌سایت رمدی در بیانیه‌ی خود برای کسانی که نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی را سفارش می‌دهند، یک نسخه‌ کامل از بازی قبلی استودیو یعنی «الن ویک» به همراه DLC آن American’s Nightmare را هدیه می‌دهد.

باندل سفید رنگی نیز از بازی رونمایی شده که تمام محتواهای ذکر شده را به همراه خود دارد. تصویر این باندل را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

XboxOne_500GBWhiteConsole_QuantumBreak_US_CAN_Groupshot_RGB

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای کوانتوم بریک روی پی‌سی نیز منتشر شده که در تصویر زیر قابل مشاهده است. به وضوح بازی به سیستمی قدرتمند و فضای نسبتا زیاد 55 گیگابایت برای نصب نیاز دارد. لازم به ذکر است که بازی تنها از ویندوز 10 مایکروسافت پشتیبانی می‌کند.

quantum_break_systme_req_pc

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.