Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کوجیما از «کلیف بی» برای کار روی پروژه لغو شده «سایلنت هیلز» دعوت کرده بود

0

یکی از مهم‌ترین درگیری‌های سال گذشته میلادی، ماجرای دعوا بین هیدئو کوجیما مغز متفکر سری متال گیر سالید با کونامی بود. شرایطی که بعدا به تغییر نام استودیو کوجیما پروداکشنز و از آن مهم‌تر لغو بازی سایلنت هیلز منجر شد.

سایلنت هیلز تلفات بزرگی برای صنعت بازی در سالی که گذشت، تلقی می‌شود. کوجیما در کنار گیلرمو دل تورو قرار بود پروسه ساخت بازی را پیش ببرد و بازیگر اصلی بازی کسی نبود جز نورمن ریداس که بازی در نقش شخصیت «داریل» در سریال مرده‌ی متحرک را در کارنامه‌ی کاری خود دارد. با این حال این سه نام ظاهرا در کنار هم به چیزی که کوجیما در ذهن‌اش می‌پرورانده نزدیک نبوده و شاید اگر اوضاع بهتر از این پیش می‌رفت، نام یکی دیگر از بزرگان صنعت گیم هم به سایلنت هیلز گره می‌خورد؛ کلیف بلیزنسکی.

بلیزنسکی که بیشتر با نام «کلیف بی» شناخته می‌شود، خالق سری پرطرفدار Gears of War انحصاری پلتفرم ایکس‌باکس است و الان روی بازی جدیدش مشغول کار است.

در یک بحث توئیتری با یکی از کاربران، کلیفی از پیشنهاد کاری که کوجیما به او داده بود صحبت می‌کند. خلاصه‌ی صحبت‌های بلیزنسکی این است که کوجیما گفته برای ساخت یک سایلنت هیل جدید ایده‌های جالبی دارد و مایل است تا بیرون از لوس آنجلس با هم روی آن به بحث و تبادل نظر بپردازند.

کلیفی در ادامه می‌گوید:

“با وجود این که خیلی تحت تاثیر قرار گرفته بودم ولی پیشنهاد را رد کردم!”

کلیفی مهم‌ترین دلیلی که برای رد این پیشنهاد می‌آورد را علاقه‌اش به ساخت بازی‌های جدید بیان کرده و از لحن صحبت‌اش به نظر می‌رسد که اصلا علاقه‌ای به سری «سایلنت هیل» ندارد!

با این حال شاید کلیف بی تنها فردی نبوده که کوجیما برای کار روی پروژه لغو شده سایلنت هیلز از او دعوت کرده است و باید دید بازی جدیدی که کوجیما با همکاری سونی مشغول به ساخت آن است، چه نمایشی از خود به جا خواهد گذاشت.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.