Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بتزدا جزئیات محتوای سیزن پس «فال اوت ۴» را منتشر کرد

0

روز گذشته بتزدا اولین جزئیات رسمی را برای محتوای سیزن پس فال اوت 4 اعلام کرد. طبق این اطلاعات، سه اکسپنشن جدید برای بازی معرفی شده‌اند که در ادامه به توضیح در مورد آن‌ها می‌پردازیم.

jpg

اولین محتوای رونمایی شده Autormatron، ماه آینده یعنی مارس 2016 در دسترس خواهد بود و داستان آن حول محور یک مکانیک می‌چرخد که به ساخت و تعمیر روبات‌ها می‌پردازد. از آن جایی که هدف او با مقصد نهایی شخصیت ما در فال اوت 4 یکی نیست، به‌عنوان یک شخصیت منفی با او روبرو هستیم. از طرفی روبات Robobrain که در «نیو وِگاس» برای نخستین بار او را ملاقات کردیم در این اکسپنشن حضور دارد. قابلیت ساختن و ماد کردن روبات‌ها به‌کمک این اکسپنشن به بازی اضافه می‌شود و بتزدا قول شخصی‌سازی عظیمی را در این بار‌ه داده است. این محتوا با قیمت 7.99دلار عرضه خواهد شد.

2

محتوای بعدی Wasteland Workshop آوریل 2016 عرضه خواهد شد و قابلیت ساخت تله و قفس را بازیکن می‌دهد. این قابلیت برای شکار موجودات ویستلند به شکل زنده به کار می‌آید. از دیگر قابلیت‌های اضافه شده، امکان جنگ انداختن میان دو موجود زندانی شده و یا رها کردن آن‌ها در جهت NPCهای بازی است. این محتوا هم‌چنین تنظیم جدیدی را برای ستلمنت‌ها اضافه خواهد کرد و 3.99دلار قیمت دارد.

3

اکسپنشن Far Harbor که در ماه مه امسال عرضه می‌شود، مهم‌ترین محتوای معرفی شده برای سیزن پس فال اوت 4 است. داستان این محتوا در لوکیشن جدیدی به نام جزیره‌ای با همین نام دنبال می‌شود و جالب است بدانید که بتزدا برای طراحی لوکیشن این جزیره، از نمونه‌ی واقعی آن با نام Bar Harbor کمک گرفته است.

شما در این محتوا وظیفه‌ی انجام کوئستی تحت عنوان Valentine’s Detective Agency را دارید که در آن باید به دنبال زن جوانی بگردید و از رازهای جزیره سر در بیاورید. خود بتزدا در تعریف از این اکسپنشن می‌گوید که با بزرگ‌ترین محتوای سری فال‌ اوت تا به امروز روبرو هستیم و ستلمنت، گودال‌ها و دشمنان جدیدی در آن معرفی خواهند شد. قیمت این محتوا به‌صورت جداگانه 19.99دلار تعیین شده است.

بتزدا با این حال می‌گوید که برنامه‌های بیشتری برای محتواهای دانلودی فال اوت 4 در سال جاری دارد. قیمت سیزن پس بازی 24.99 دلار است و تا یک مارس به 39.99دلار افزایش قیمت پیدا می‌کند. اگر خواهان خرید سیزن پس بازی هستید، بهتر است وقت را تلف نکنید!

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.