Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

خالق «دوس اکس» به تیم سازنده «سیستم شاک ۳» پیوست

0

در حال حاضر چند وقتی از تایید نسخه سوم از سری «سیستم شاک» (System Shock) می‌گذرد. سری‌ای که هر دو عنوان قبلی‌اش جزو بهترین و انقلابی‌ترین عناوین دوران خود محسوب می‌شدند. چند وقت پیش بود که استودیوی Otherside Entertainment که توسط اعضای سابق استودیوی نامدار Looking Glass تاسیس شده، از «سیستم شاک 3» رونمایی کرد. حال به‌تازگی خبر خوشحال‌کننده دیگری منتشر شده که امیدها را نسبت به این عنوان بسیار بیشتر از قبل می‌کند.

«وارن اسپکتور» بازی‌ساز افسانه‌ای و خالق سری‌های «دوس اکس»، «سیستم شاک» و «سارق» در توییتر خود اعلام کرده که به عنوان کارگردان به استودیوی Otherside پیوسته و در پروژه ساخت «سیستم شاک 3» نیز به عنوان کارگردان حضور خواهد داشت. این اولین بازی‌ در چهار سال گذشته است که اسپکتور در ساخت آن دخیل است.

از آن‌جا که اسپکتور به عنوان تهیه‌کننده، طراح و کارگردان در ساخت «سیستم شاک 1» حضور داشته، کاملا می‌توانیم مطمئن باشیم که محصول نهایی از همه لحاظ به دو عنوان قبلی وفادار خواهد بود.

اسپکتور در این‌باره گفته:

“وقتی این فرصت محقق شد که بتوان به Underworld Ascendant (جدیدترین عنوان از سری Ultima که عنوان در دست ساخت دیگر استودیوست) جان بخشید، و همچنین بار دیگر وارد دنیای سیستم شاک شد و کمک کرد که این بازی‌ها به دست مخاطب قرن 21 برسد، من نمی‌توانستم نه بگویم.

کار بر روی «سیستم شاک» یکی از کامل‌ترین چیزهایی بود که در گذشته کاری‌ام انجام دادم و توصیف اینکه چقدر مشتاق بودم تا به بازی‌کننده‌ها بگویم از زمان انتشار آخرین «سیستم‌شاک» تا الان چه بر شودان گذشته، کاری سخت است.”

استودیوی Otherside Entertainment تنها وظیفه ساخت بازی را برعهده دارد و ناشر بازی استودیوی Night Dive خواهد بود. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی مشخص نشده و تا به الان تنها رایانه‌های شخصی به عنوان پلتفرم مقصد معرفی شده است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.