Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پرتره رئیس جمهور «فرانک آندروود» در موزه‌ی اسمیتسونیان

0

«فرانسیس جی. آندروود» تنها رئیس جمهور خیالی ایالات متحده است که تصویر نگارگری شده‌ی او به گالری پرتره‌های ملی موزه‌ی اسمیت‌سونیان راه پیدا می‌کند.

عصر دیروز با حضور بازیگر این نقش از سریال «خانه‌ی پوشالی» (House of Cards) یعنی «کوین اسپیسی» از این تابلوی نقاشی که 6 فوت ارتفاع دارد رونمایی شد. این تابلو را هنرمند بریتانیایی «جاناتان یئو» نقاشی کرده و تصویری تاریک از هیولای ماکیاولیست سریال نت‌فلیکس ارائه می‌دهد.

در وسط این تابلو که در پشت‌صحنه‌ی خود دفتر کار رئیس جمهوری را محو کرده است «فرانک آندروود» نشسته و تعمدا به کسانی که او را نگاه می‌کنند زل زده است. اسپیسی در این مورد می‌گوید که این کار کاملا تعمدی بوده و از نقش او در سریال بر می‌آید. این تابلو در ورودی این گالری قرار می‌گیرد و فاصله‌ی چندانی با نگاره‌های رئیس جمهورهای پیشین و البته واقعی ایالات متحده نخواهد داشت.

frank-underwood22

در حالی که کم‌تر از دو هفته تا عرضه‌ی فصل چهارم سریال خانه‌ی پوشالی مانده است، اسپیسی در مورد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده نظری ندارد و می‌گوید: “یک انتخابات پیش روی من است که باید ببرم، تقریبا قانع شده‌ام که چند شهر دیگر کافی است تا این انتخابات لعنتی را برنده شوم.” وی همچنین از قرار گرفتن تصویر خود در کنار تصویر بزرگانی همچون آبراهام لینکلن، جان اف کندی و روزولت احساس خرسندی می‌کند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.