Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راز منوهای مخفی «مورتال کامبت» بالاخره فاش شد!

1

نسخه‌های آرکید عناوین کلاسیک مورتال کامبت یعنی مورتال کامبت 1،2،3 و آلتیمیت مورتال کامبت 3، همگی دارای منوهای مخفی بودند که به به تازگی همه آن‌ها کشف شده‌اند.

در اواخر سال 2015، آقای «اد بون» خالق مورتال کامبت، در مصاحبه‌ای درباره مسئله حذف محتوای بازی‌ها، از این منوها صحبت کرد. اکنون این منوها با نام «منوهای EJB» شناخته می‌شوند.

برای باز کردن این منوها نیاز به فشار دادن کلیدهای خاصی به ترتیب، تعداد و زمان بندی‌های خاصی است. مثلا برای باز کردن این منوها در مورتال کامبت 1 باید به ترتیب زیر عمل کنید:

P1 (x5), P2 (x10), P1 (x2), P2 (x1), P1 (x2), P2 (x3), P1 (x4)

اما این منوها حاوی چه چیزی هستند؟ مثلا در مورتال کامبت 3، می‌توانید از طریق آن‌ها به یک بازی کوچک به نام «گالاگا» (Galaga) دسترسی پیدا کند و همچنین می‌توانید شخصیت اسموک را نیز آزاد کنید. در نسخه آلتیمیت مورتال کامبت 3 نیز می‌توانید با استفاده از این منوها، Fatality ها، Animality ها، Babality ها و Friendshipality ها را به سهولت و بدون دانستن زنجیره‌های طولانی کلیدها اجرا کنید.

پی نوشت مترجم: البته ما همان روزها نیز این منوهای مخفی را حداقل در نسخه آلتیمیت مورتال کامبت 3 بر روی سگا مگادرایومی‌شناختیم! برای باز کردن این منوها در این نسخه نیز کافی بود اول بازی و در منوی اصلی، کلیدهای زیر را به ترتیب فشار می‌دادید:

A-C-UP-B-UP-B-A-DOWN

1 نظر
  1. اسو می‌گوید

    اگر کسی علاقمند به بازی mortal kombat 1234segaاست وفکر میکند حریفی ندارد باید بگم که یک خیال است و اینجا در آذربایجان غربی سردشت میدان سرچشمه یک نفر چشم به راه شما است noob osa ۰۹۳۸۱۴۱۶۵۸۹

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.