Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نامکو از عنوانی با شمایل «دارک سولز» برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد

0

به نظر می‌رسد که نامکو باندای، نشان تجاری جدیدی را تحت عنوان عنوان Slashy Souls ثبت کرده است. این بازی ظاهرا یک اسپین-آف برای سری بازی‌های دارک سولز محسوب می‌شود.

به گزارش پالی‌گان، این بازی برای انتشار در روز جاری یعنی 28 فوریه مقرر شده است. این عنوان طبق اظهارات سازنده تنها «تحت تاثیر» سری بازی‌های دارک سولز ساخته شده است و هیچ اشاره و یا ارتباط مستقیمی با این سری ندارد.

عنوان Slashy Souls حاصل همکاری نامکو با گیم‌استاپ است و فعلا برای انتشار روی دو سیستم عامل اندروید و iOS در نظر گرفته شده است.

می‌توانید تریلر رونمایی از بازی را از طریق این لینک در یوتیوب مشاهده نمائید.

اگر چندان علاقه‌مند به بازی‌های کژوال به خصوص روی گوشی‌های هوشمند نیستید، دارک سولز 3 برای انتشار در 12 آوریل یعنی کمتر از دو ماه دیگر برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مقرر شده است. برای مشاهده سینماتیک اخیر بازی که افتتاحیه‌ی بازی را به تصویر می‌کشد، از این لینک استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.