Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار محتوای دانلودی جدید «بتلفیلد: هاردلاین» مشخص شد

0

استودیو ویسرال گیمز روز گذشته تاریخ انتشار محتوای دانلودی جدید Battlefield: Hardline تحت عنوان Betrayal را مشخص کرد. این پک الحاقی پایان دهنده‌ محتوای سیزن پس بازی خواهد بود.

طبق اعلام این سازنده، محتوای مذکور در تاریخ 1 مارس برای کاربران مشترک پریمیوم و 15 مارس برای کاربران عادی رو تمام پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. این پک قرار است شامل محتوای گسترده‌ای باشد که متشکل از 4 مپ ، 7 اسلحه، 2 وسیله‌ی نقلیه جدید خواهد بود. هم‌چنین مکانیک جدیدی تحت عنوان Gun Bench به هاردلاین اضافه می‌شود که اجازه‌ی شخصی سازی سلاح‌ها و یونیفرم‌های مربوطه را به بازیکن می‌دهد.

لازم به ذکر است که مپ‌های جدید بازی Alcatraz، Cemetry، Chinatown و Thin Ice نام دارند. با وجود این که این محتوا بخشی از سیزن پس بازی است و رایگان نیست، ویسرال گیمز خبر از به‌روز رسانی رایگانی را می‌دهد که 11 اسلحه‌ی دیگر را به هاردلاین اضافه می‌کند و هم‌چنین وضعیت سرورهای بازی را دست‌خوش تغییراتی می‌کند.

هاردلاین سال گذشته برای رایانه‌های شخصی، در کنار کنسول‌های نسل هفتم و هشتم عرضه شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.