Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پروژه‌ی بازسازی غیر رسمی «متال گیر سالید» لغو شد

0

چند ماه پیش بود که یکی از هواداران پر و پا قرص متال گیر سالید قصد بازسازی نسخه‌ی اول این بازی را تحت عنوان پروژه‌ای با نام شدو موزز داشت. طبق آخرین اخباری که به دست رسیده، روند این بازسازی لغو شده است.

سازنده‌ در صفحه‌ی فیس بوک خودش متنی را با این عنوان منتشر کرد:

“متاسفانه مجبور هستیم این پروژه را به خاطر دلایلی که کنترل کردن آن‌ها ورای حیطه ماست، لغو شده اعلام کنیم. از تمام کسانی که در طول این مدت ما را همراهی کردند، سپاس‌گزاریم.”

با این که مسئول پروژه هیچ دلیلی را برای لغو کردن پروژه اعلام نکرده، ولی با این حال به نظر می‌رسد آن‌ها درگیر ماجرای گرفتن اجازه از کونامی برای انجام این بازسازی بوده‌اند و احتمالا در این راه موفق نشده‌اند. این بازی قرار بود با موتور آنریل انجین 4 بازسازی شود و تریلری هم که از آن منتشر شده بود، کاملا نوید یک بازی امیدوارکننده را می‌داد. در ادامه می‌توانید این ویدئو که حدودا دو ماه پیش منتشر شده بود را مشاهده کنید:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.