Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«سوپر میت بوی» به زودی برای وی‌یو عرضه می‌شود

0

بالاخره انتظار طرفداران نینتندو به سر رسید. پس از مدت‌ها به چشم به راهی، عنوان مستقل و بسیار موفق «سوپر میت بوی» قرار است برای کنسول وی‌یو منتشر شود.

آقای «تامی رفنس» یکی از دو خالق بازی، دیشب در اکانت توییتر خود اعلام کرد که این بازی «خیلی خیلی خیلی زود» برای دارندگان کنسول وی‌یو منتشر خواهد شد. از قرار معلوم استودیوی «بلایت وکرز» که تجربه زیادی در پورت عناوین مختلف برای این پلتفرم را دارد، مسئول پورت نسخه وی‌یو سوپر میت بوی خواهد بود.

این بازی ابتدا برای کنسول نسل قبل مایکروسافت یعنی اکس‌باکس 360 عرضه شد و پس از آن نسخه‌های رایانه‌های شخصی، لینوکس، مکینتاش و در نهایت پلی‌استیشن ویتا و پلی‌استیشن 4 آن نیز منتشر شد. با این حال دارندگان کنسول‌های نینتندو از تجربه آن بی نصیب ماندند آن هم در حالی که برنامه‌ریزی‌های سازندگان بر این اساس بود که سوپر میت بوی همزمان با عرضه بر روی رایانه‌های شخصی، به صورت دیجیتالی ئ از طریق سرویس WiiWare، برای کنسول وی نیز عرضه شود اما مشکلات و اختلافات سازندگان با نینتندو بر سر حجم بازی، باعث تاخیرهای مکرر و در نهایت کنسل شدن پروژه شد.

خالقان این بازی اکنون در حال کار بر روی ادامه‌ای بر این بازی به نام «سوپر میت بوی: برای همیشه» هستند که گویا عنوانی در سبک دویدن بی‌انتهاست.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.