Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حضور «سارا وین کالیز» در فرار از زندان جدید تایید شد

0

پیش از این خبر تایید بازگشت سریال «فرار از زندان» به شبکه‌ی تلویزیونی «فاکس» را در گیم‌نیوز منتشر کرده بودیم. آن‌طور که تهیه‌کنندگان سریال اعلام کردند، بازیگر نقش «سارا» نیز به جمع بازیگران اصلی سریال پیوسته و فصل جدید فرار از زندان با حضور بازیگران اصلی کلید می‌خورد.

«سارا وین کالیز» (Sarah Wayne Callies) که در سریال نقش دکتر سارا تانکردی را بازی می‌کرد، یکی از بازیگران کلیدی و محبوب سریال فرار از زندان بود. پیش از این اعلام شده بود که تهیه‌کنندگان سریال در حال مذاکره با او هستند. طبق اعلام شبکه‌ی فاکس «مارک فیورستاین» بازیگر نقش شوهر جدید سارا در این سری 9 قسمتی خواهد بود.

پیش از این اعلام شده بود که «ونت‌ورث میلر» و «دامنیک پورسل» هر دو برای بازی در نقش دو برادر داستان فرار از زندان به این سریال ملحق شده‌اند. در عین حال گفتگوها برای بازگرداندن «رابرت نپر» بازیگر نقش «تی‌بگ» ادامه دارد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.