Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: «استریت فایتر ۵» بازی کردن کودک شش ماهه به صورت حرفه ای!

0

بسیاری از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای عقیده‌ دارند که سری «استریت فایتر» گیم‌پلی عمیق‌تر، کامل‌تر و حرفه‌ای تری نسبت به دیگر عناوین دارد و خلاصه که بهترین بازی در سبک مبارزه‌ای است. از حق نگذریم حرفه‌ای شدن در «استریت فایتر» به هیچ وجه به آسانی «تکن» و «مورتال کامبت» نیست و باید کلی دسته خراب کرد تا در آن حرفه‌ای شد. اما به‌تازگی اتفاقی رخ داده که این حرف‌ها را کمی زیر سوال می‌برد!

به‌تازگی شخصی با نام کاربری PapaPain ویدیویی در یوتیوب قرار داده که در آن بچه شش ماهه‌اش مشغول بازی کردن «استریت فایتر 5» آن هم با فایت‌استیک‌های مخصوص بازی است. در این ویدیو که حدود دو دقیقه و چهل ثانیه طول می‌کشد، کودک مشغول طی‌کردن بخش داستانی شخصیت Birdie است که در طی آن موفق می‌شود انواع کمبوها و حرکات ویژه را اجرا کند و حریفانی مثل «چون لی» و «فنگ» را شکست دهد!

 در ادامه می‌توانید این ویدیوی جالب را مشاهده کنید.

به شخصه پس از دیدن این ویدیو سوالی برایم ایجاد شد؛ آیا «استریت فایتر 5» آن‌قدر آسان شده که یک کودک شش ماهه در آن می‌تواند انواع کمبو‌ها را اجرا کند یا اینکه این کودک آن‌قدر نابغه است که در شش ماهگی این‌گونه بازی می‌کند؟؟ آیا این کودک ماهرترین استریت فایتر باز دنیا خواهد بود؟ نظر شما چیست؟

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.