Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«ویچر ۳» برنده بهترین بازی سال در مراسم GDC 2016 شد

0

عنوان نقش‌آفرینی بسیار تحسین برانگیز استودیوی «سی دی پراجکت رد» توانست در مراسم جوایز GDC 2016 خوش درخشیده و به عنوان بهترین بازی سال 2015 انتخاب شود. ویچر 3 همچنین جایزه بهترین تکنولوژی و فناوری ساخت را نیز از آن خود کرد.

در کنار موفقیت‌های ویچر3، دو عنوان «داستان او» (Her Story) و «اوری و جنگل بلایند» (Ori and the Blind Forest) نیز توانستند در میان بزرگان خودنمایی کنند. «داستان او» ساخته بسیار موفق آقای «سم بارلو» به عنوان بهترین بازی پلتفرم‌های همراه/گوشی‌ها، بهترین روایت داستان و بهترین نوآوری انتخاب شود. بازی «اوری و جنگل بلایند» نیز به جایزه بهترین طراحی هنری دست یافتو ضمن اینکه استودیوی Moon، سازنده این بازی نیز به عنوان بهترین استودیوی تازه‌وارد انتخاب شد.

در این مراسم همچنین از آقای «تاد هاوارد» از استودیوی بتسدا برای یک عمر فعالیت در عرصه بازی‌های رایانه‌ای تجلیل شد. ضمن اینکه در خلال مراسم، یاد و خاطره «ساتورو ایواتا»ی فقید، رییس سابق شرکت نینتندو که سال گذشته از دنیا رفت و به پاس تلاش‌ها و فعالیت‌های این مرد بزرگ در تاریخ بازی‌های رایانه‌ای، گرامی داشته شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.