Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم جدید «ایندیانا جونز» به کارگردانی «اسپیلبرگ» و با بازی «هریسون فورد» خواهد بود

0

به نظر می‌رسد هریسون فورد قرار است بار دیگر در نقش دکتر ایندی بازگردد. به تازگی شرکت دیزنی تایید کرده که هریسون فورد قرار است در فیلم جدیدی از سری ایندیانا جونز که توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی خواهد شد به نقش آفرینی بپردازد. تاریخ اکران این اثر 19 جولای سال 2019 میلادی اعلام شده است.

تنها چیز دیگری که از این فیلم می‌دانیم این است که «کاتلین کندی» و «فرانک مارشال» که سابقا بر روی این سری کار کرده‌اند نیز قرار است در قامت تهیه کنندگان این فیلم به پروژه اضافه شوند.

نکته جالب توجه این است که در اطلاعیه شرکت دیزنی در این مورد، حرفی از حضور «جرج لوکاس» زده نشده است. جرج لوکاس که در هر چهار شماره قبلی سری ایندیانا جونز در نوشتن داستان همکاری داشه، اینبار به نظر می‌رسد نقشی در این پروژه نداشته باشد. دیزنی در فیلم آخر سری «جنگ‌های ستاره‌ای» نیز جرج لوکاس را از کار بر روی داستان و دیگر بخش‌های فیلم کنار گذاشت و صرفا سمت تشریفاتی مشاوره را برای او در نظر گرفت. به این ترتیب بعید نیست در ایندیانا جونز نیز همین اتفاق بیفتد و دیزنی از استعدادهای جدید و جوان برای شماره جدید این فرنچایز استفاده کند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.