Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

۱۰ بازی اندروید پیشنهادی برای نوروز ۹۵

2

معمولاً سال نو به همراه موج شادی و سرمستی که با خود می‌آورد، موجی مرگبار از مهمانان و مهمانی‌های غیرقابل دوست داشتن نیز با خود به همراه دارد. مخصوصاً اگر «گیمر» باشید که به طرز ملال‌آوری، حین مهمانی‌هایی که در آن هستید حوصله‌تان سر می‌رود. طبیعتاً باید به شما عزیزان حق داد. آخر کدام آدم عاقلی بی‌خیال «فال اوت 4» می‌شود تا برود شوهرعمه‌ی پدرِ داییِ مادرش را ببیند؟

ازآنجایی‌که گیم‌نیوز همیشه به فکر مخاطبین خود بوده است، مقاله‌ای درست به همین منظور تنظیم کرده‌ایم. مسلماً همه‌ی ما این روزها از نعمتی به نام تلفن هوشمند با سیستم‌عامل اندروید بهره‌مند هستیم و نرم‌افزارهای مختلفی را بر روی آن نصب می‌کنیم.

این شما و این لیست ده بازی اندروید برای اوقات کسالت‌بار مهمانی. لطفاً پس از خواندن این مقاله سریعاً تلگرام و یا هر نرم‌افزار چَت و چِت را ببندید و به سراغ این بازی‌های جذاب بروید.

  • Dark Lands

dark-lands

برخلاف دیگر بازی‌های «دونده بی فرجام» (Endless Runner)، «دارک لندز» یک بازی به‌شدت متفاوت است. شما کنترل یک شوالیه را بر عهده‌ دارید که در مسیر رسیدن به پایان هر مرحله باید با غول آخر آن مبارزه کرده تا به استیج بعدی برسید. در طول رسیدن به آخر هر مرحله می‌توانید با دشمنان مختلفی مبارزه و سکه‌های بیشتری جمع‌آوری کنید. با جمع‌آوری سکه‌ها و الماس‌های درون بازی آیتم‌های جدیدی از قبیل سلاح و زره می‌توانید بخرید و شخصیت خود را ارتقای کامل دهید. دارک لندز درواقع یک بازی نقش‌آفرینی جمع‌وجور است که سختی قابل‌درک در طول مراحل خود دارد. همین‌طور چالش‌های درون بازی نیز برای سرگرم کردن شما مناسب است.

دانلود بازی برای اندروید 2.3 و بالاتر

  • Dumb Ways To Die 1

dumb-ways-to-die

«راه‌های احمقانه برای مُردن» نام یک بازی به‌شدت شاد و مفرح است. حالت مراحل آن به‌صورت چرخشی و با انجام یک سری وظایف تعیین‌شده در مرحله شکل گرفته است. همان‌طور که گفته شد در هر مرحله وظایف خاصی به ما داده می‌شود تا در یک‌زمان مشخص آن را انجام بدهیم. به‌طور مثال روی یک ساندویچ سس خردل بریزیم و یا سیم‌کشی خانه‌ی یک فرد بیچاره را انجام دهیم. نکته جالب این است که اگر نتوانیم وظایفی که به ما داده‌شده است را انجام دهیم، کاراکترهای داخل بازی به شکل مضحکی می‌میرند! شما در طول انجام وظایف‌تان سه بار می‌توانید اشتباه کنید و به بازی ادامه دهید اما بعد از سه بار باید دوباره از اول شروع کنید. با پیشروی و کسب امتیازات بیشتر، سرعت انجام وظایف افزایش می‌یابد و کار را برای شما دشوارتر می‌کند. سیستم امتیازدهی بازی هم در نوع خود جالب است. به‌طور مثال اگر مرحله‌ای را سریع انجام دهید، به‌علاوه امتیاز انجام آن‌ یک امتیاز جایزه هم دریافت کرده و یا گه‌گداری بازی در طول انجام مراحل به شما امتیازی به خاطر «خوب بودن آب‌وهوا» اضافه می‌کند.

راه‌های احمقانه برای مُردن از آن دست بازی‌هایی است که با طراحی کاراکتر منحصربه‌فرد خود و گیم پلی جذاب می‌تواند از خجالت اخم‌های‌تان دربیاید.

دانلود برای اندروید 2.3 و بالاتر

  • Fallout Shelter

fallout-shelter

«فال‌اوت شلتر» یک بازی مدیریتی بر مبنای جهان خلق‌شده در سری بازی‌های فال‌اوت است. شما نقش ناظر (Overseer) یک پناهگاه (Vault) را بر عهده‌د ارید. در طول بازی باید سعی کنید افراد بیشتری را در پناهگاه خود جای‌داده، مراکز تولید منابع بسازید و امنیت جانی و آسایش افراد را تأمین کنید. شلتر بیشتر از آن چیزی که نشان می‌دهد می‌تواند شمارا سرگرم کند. بخش‌های مختلفی دارد. می‌توانید افرادی را به خارج از پناهگاه بفرستید تا برای شما اسلحه و لباس تهیه کنند. هر بخشی را که ساخته‌اید ارتقا داده و افرادی که ازلحاظ شخصیتی به یکدیگر نزدیک هستند برای تولیدمثل و تشکیل خانواده کنار هم بگذارید. شلتر مخالف تمام تصورات شما از یک بازی مدیریتی است. هم‌زمان می‌توانید سه پناهگاه مختلف را مدیریت کرده و عدد موردعلاقه خود را برای نام آن‌ها قرار دهید.

دانلود برای اندروید 4.1 و بالاتر

  • Score!

score

“Score” تمام آن چیزی است که یک طرفدار پروپاقرص فوتبال به آن در این ایام نیازمند است. در این بازی شما می‌توانید لحظات تاریخ‌ساز جهانِ فوتبال را تجربه کنید. ازگل‌های وقت اضافه گرفته تا آن کاشته‌ی معروف «روبرتو کارلوس» همه و همه در این بازی جا داده‌شده‌اند. هر مرحله را در سه حالت آماتور، حرفه‌ای و اضافی بازی کنید. گیم‌پلی آن در عین سادگی گاهی اوقات چالش برانگیز شده و نیاز به‌دقت عمل زیادی دارد. باید در امتداد خطوطی که از بالای نقشه‌ی بازی تعیین‌شده است، درون بازی پاس‌کاری‌ها و شوت‌ها را انجام دهید تا بهترین امتیاز را بگیرید. Score نه‌ تنها برای علاقه‌مندان به فوتبال بلکه برای همه‌کسانی که می‌خواهند یک تجربه جدید را درگوشی خود امتحان کنند پیشنهاد خوبی می‌تواند باشد.

دانلود برای اندروید 2.3 و بالاتر

retry

استودیو «روویو» (Rovio) خالق سری بازی‌های پرندگان خشمگین با این بازی ثابت کرده است که فقط در پراندن یک سری پرنده به این‌سو و آن‌سو مهارت ندارد. «تلاش مجدد» نام یک بازی با سبک گرافیکی پیکسل آرت است که در آن کنترل یک هواپیما را بر عهده می‌گیرید. هواپیمایی که هدایتش به آن آسانی که نشان می‌دهد نیست و نیازمند مهارت و کنترل اعصاب شما است. بازی از وفور مرحله به‌شدت بهره می‌برد. مراحلی که از لحاظ ساختار و طراحی به‌شدت متنوع، خلاق و سخت هستند.

دانلود برای اندروید 2.3 و بالاتر

  • Timberman  & Tower Boxing

timberman

هردوی این بازی‌ها در سبکی که مختص خودشان است، برتری‌های زیادی نسبت به یکدیگر دارند. ابتدا باید گفت که سبک هر دو نابودسازی برج یا تنه یک درخت است. به این شکل که شما با هر بار ضربه زدن به‌ طرف راست یا چپ صفحه یک قطعه از درخت یا یک طبقه از ساختمان را خراب کرده و امتیاز کسب می‌کنید. اما باید احتیاط داشت که به شاخه‌های درخت و یا بالکن‌های ساختمان برخورد نکنید. سرعت عمل در این دو بازی به همراه دقت حرف اول را می‌زنند. «تیمبرمن» ازلحاظ تنوع کاراکتر و بخش چند نفره برتری بیشتری بر «تاور باکسینگ» دارد. اما در طرف دیگر تاور باکسینگ گرافیکی پویاتر دارد و نسبت به تیمبرمن چالش‌برانگیزتر است. در ضمن شایان‌ذکر است که تیمبرمن را می‌توانید از طریق شبکه استیم برای رایانه‌های شخصی خود نیز تهیه و بخش چند نفره‌ی آن را با دوستانتان انجام دهید.

tower-boxing

دانلود Timberman برای اندروید 2.2 و بالاتر

دانولد Tower Boxing برای اندروید 2.3.3 و بالاتر

  • One Finger Death Punch

one-fingers-death-punch

از اسم بازی می‌توان فهمید که با یک بازی به‌شدت سرگرم‌کننده روبرو هستیم. اسم بازی درواقع اشاره‌ای دارد به نام بند موسیقی Five Finger Death Punch. یک بازی سرشار از «خشونت کارتونی» و ارجاعات به فرهنگ پاپ است. کنترل بازی همانند نامش نیازمند فقط یک انگشت شما است و با همان یک ضربه انگشت حریفانتان را به خاک می‌اندازید. معمولاً آخر بیشتر مراحل یک غول‌آخر سرسخت نیز می‌آید که شکست دادن آن نیازمند سرعت عمل است. یک سری مراحل خاص نیز در بازی وجود دارد که سلاح‌های محبوب در فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی را به دست می‌گیریم. به‌طور مثال در یک مرحله باید یک Light Saber (سلاح نوری معروف سری فیلم‌های جنگ ستارگان) را به دست گرفته و تقریباً تمام دشمنان را از وسط به دونیم کرد. یا در یک مرحله باید «نان‌چیکوی» معروف «بروس لی» را به دست گرفته و اعضای بدن حریف را کاملاً خردکنید. OFDP یک بازی به‌شدت مهیج و سرشار از خشونت است که می‌تواند باعث خالی کردن بعضی از عصبانیت‌های شما در سال جدید شود.

دانلود بازی برای اندروید 3 و بالاتر

  • Javelin Masters 2

javelin-masters2

تابه‌حال شده است که دلتان بخواهد به سراغ ورزش «پرتاب نیزه» بروید؟ Javelin Masters 2 بهترین گزینه برای تجربه چنین ورزشی است (تقریباً!). در این بازی که سبک گرافیکی آن پیکسل آرت است، شما کنترل یک ورزشکار بی‌تجربه در ورزش پرتاب نیزه را به دست می‌گیرید. طبق کنترل بازی و اصول اولیه که مربی برای شما توضیح می‌دهد نیزه پرتاب می‌کنید و با تمرین بیشتر امتیازات تجربی کسب کرده و از طریق آن می‌توانید وسایل جدیدی بخرید. لازمه‌ی بهتر امتیاز کسب کردن در این بازی انجام دادن آن در روزمره است. اگر به فرض مثال برای یک هفته از انجام دادن این بازی امتناع کنید، امتیازات تجربی شما کم می‌شود. Javelin Masters 2 بازی مهیج و درعین‌حال خنده‌داری است. به‌طور مثال شما وقتی هر نیزه را پرتاب می‌کنید شخصیتتان چنان فریادی میزند که انگار او واقعیت دارد و نیزه را با تمام وجودش پرتاب کرده است!

دانلود برای اندروید 4.3 و بالاتر

  • Ski Safari: Adventure Time

ski-safari

Ski Safari خود به‌تنهایی یک بازی به‌شدت اعتیادآور و سرگرم‌کننده بود. حالا تصور کنید تمام المان‌های گیم پلی جذاب آن با دنیای انیمیشنی Adventure Time ترکیب شود. طراحی هنری این بازی در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارد. همانند انیمیشن محبوب، محیط‌های رنگارنگ و همین‌طور کاراکتریهایی مثل «جِیک» و «آیس کینگ» در آن حضور دارند. شما تقریباً در این بازی سوار هر چیز ممکنی می‌شوید. از یک سگ گرفته تا یک جادوگر و حتی دودکش خانه. ارتقاهای مختلفی می‌توانید انجام بدهید و با برخورد به چالش‌های روزانه سکه‌های زیادی را کسب خواهید کرد.
Ski Safari: Adventure Time از آن دسته بازی‌هایی است که فقط با یک‌بار انجام دادن آن، به‌شدت شیفته‌ی آن می‌شوید.

دانلود برای اندروید 2.3 و بالاتر

  • Crossy Road

crossy-road

در دورانی که هنوز تلفن‌های همراه آن‌قدر رایج نبود، دستگاهی در بازار وجود داشت که به آن می‌گفتند «آتاری دستی» (با گیم‌بوی اشتباه نگیرید) و روی جعبه‌ی آن ذکرشده بود که دارای 9999 بازی مختلف است (هرچند که دروغی شیرین بیش نبود). یکی از بازی‌های درون آن آتاری دستی‌ها، معروف بود به «زنبور». ما در نقش یک نقطه بودیم که باید از یک سری موانع عبور کرده تا در خانه خود جای بگیریم. یا به تعریفی همانند زنبورعسلی بودیم که باید به کندوی خود می‌رسیدیم.

Crossy Road تجلی همان بازی کهنه اما در قالبی نو و همه‌پسند است. بازی که از همه جهات ممکن شما را سرگرم می‌کند. گرافیک پویا، وفور کاراکتر و صدالبته بی‌پایان بودن آن. شما در این بازی کنترل یک خروس (یا مرغ! تشخیصش بر عهده شماست.) را برعهده دارید که باید از خیابان، ریل قطار و دریا عبور کند. حالا این وظیفه شماست که تا می‌توانید این جانور زبان‌بسته از سر موانع بدون هیچ معطلی عبور دهید. اگر حتی برای استراحت دستان خود نیز لحظه‌ای مکس کنید یک کرکس می‌آید و کاراکترتان را می‌برد. البته یکی از بزرگ‌ترین سوالاتی که حین انجام این بازی برای شما پیش می‌آید این است که چطور برفرض مثال کاراکتری مثل دراکولا یا دارک لرد می‌تواند طعمه یک کرکس شود!

دانلود برای اندروید 4.0.4 و بالاتر

  • شبیه‌ساز PS1، نینتندو 64، سگا جنسیس، آتاری و…

simulator

چه کسی گفته که فقط و فقط باید بازی‌های امروز که اغلب هدفشان چیزی جز خالی کردن جیب و از بین بردن وقت شماست را بازی کرد؟ شما می‌توانید همین‌ الان از طریق کافه بازار بروید و برنامه «کلوپ» را دانلود کنید و با یک مبلغ ناچیز و اینترنت نسل سوم ایرانسل، از تکن 3 گرفته تا مگامن ایکس همه و همه را درگوشی خود نصب‌کرده و از انجام دادن آن نه‌ تنها در عید بلکه در تمامی روزهای سال جدید لذت ببرید. فقط سعی کنید با یک کابل OTG، یک کنترلر به گوشی خود متصل کنید که مبادا صفحه‌نمایشتان برای انجام بازی و دیدن خود بازی کوچک و بد اندازه باشد.

دانلود «کلوپ» از کافه بازار

2 نظر برای این مطلب
  1. […] پیش‌تر در گیم‌نیوز معرفی کرده‌ایم: 10 بازی اندرویدی پیشنهادی برای نوروز 95 […]

  2. Ali Ahmadi می‌گوید

    امسال یکی از بهترین گیم های موبایل همین Fallout shelter بود !
    پر از ایده و خلاقیت !
    مرسی از مقاله خوبتون .

    1. سجاد سعیدی می‌گوید

      متشکرم.خوشحالم خوشتون اومد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.