Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی جدید «مرکوری استیم» به زودی رونمایی خواهد شد

0

استودیوی «مرکوری استیم» توسعه دهنده سری «کسلوانیا: اربابان سایه» بالاخره سکوت خود را شکست. این استودیو 9 ماه پیش و پس از انتشار تصویری که در حال و هوای سری «کنترا» بود، در سکوت خبری فرو رفته بود.
مرکوری استیم به تازگی اعلام کرده است که رییس سابق این استودیو یعنی آقای «دیوید کاکس» که تهیه‌ کننده بازی «کسلوانیا: اربابان سایه» نیز بود، دوباره به این استودیو ماحق شده است. کاکس درباره بازگشتش به مرکوری استیم ابراز خوش‌حالی کرده و گفته است که کار کردن با چنین استودیوی با استعدادی باعث افتخار اوست. او همچنین از پروژه جدید مرکوری با هیجان صحبت می‌کند و برای کار بر روی این عنوان به همراه هم تیمی‌های سابقش ابراز خوشنودی کرده است.
همچنین سایت پروژه جدید مرکوری استیم نیز با چند طرح هنری و مفهومی جدید از این بازی به روز شده است. ضمن اینکه اعلام شده است که از این عنوان در ماه آپریل امسال رونمایی خواهد شد.
در ادامه می‌توانید این طرح‌های مفهومی را مشاهده کنید. آیا پس از سال‌ها باید منتظر یک کنترای جدید باشیم؟

mercurysteam_teaser_art2mercurysteam_teaser_art

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.