Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تریلر مرد ارتشی سوئیسی با هنرنمایی دنیل رادکیلیف

0

فیلم مرد ارتشی سوئیسی ترکیبی است کم نظیر مابین شادمانی خنده و تهوع! این فیلم از آن دسته فیلم هایی است که دیگر جایی شبیه آن را نمیبینید. دنیل رادکیلیف و پائول دانو ستاره های این درام کمدی هستند.

دانو که نقش هنک را در فیلم بازی می کند تنها و افسرده است و بعد از گیر افتادن در جزیره ای دورافتاده امید خود را برلی دوباره دیدن خانه از دست داده و برای خودکشی کردن آماده شده است. ولی ناگهان دریا یک جسد که دنیل رادکیلیف نقش آن را بازی می کند را به ساحل می آورد و همه چیز تغیر می کند. این دو شخصیت خیلی سریع با هم دوست می شوند و تصمیم می گیرند که جزیره را ترک کنند.

دیگران بازیگران این فیلم مری الیزابت وینستد، تیموتی یولیک و ریچارد گروس هستند. فیلم مرد ارتشی سوئیسی در 1 ژولای در امریکا اکران خواهد شد. خبرها حاکی از این مسئله است که احتمالا این فیلم به کتاب کمیک هم تبدیل خواهد شد.

 در ادامه تریلر زیبای این فیلم را مشاهده می کنید:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.