Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی بعدی «ناتی داگ» بیشتر از قدرت پلی‌استیشن ۴ استفاده خواهد کرد

0

با اینکه «آنچارتد 4» بسیار درخشان و فوق‌العاده به نظر می‌رسد اما ناتی داگ، استودیوی سازنده‌ی این عنوان اعتقاد دارد با سخت افزار کنونی پلی‌استیشن 4 می‌توان کارهای بیشتری نیز انجام داد.

آنچارتد 4 در حال حاضر یکی از برترین عناوین دنیای بازی‌های رایانه‌ای از لحاظ فنی و بصری است اما طراحان ناتی داگ بر این باور اند که هنوز کارهای بیشتری می‌توانند با پلی‌استیشن 4 انجام دهند. آقای «ریکی کمبیر» طراح ارشد این استودیو در مصاحبه‌ای با وبسایت «دوال شوکرز» در این باره می‌گوید که اعتقاد دارد زمینه‌های کار بسیاری وجود دارند که ناتی داگ در آینده می‌تواند در آن‌ها کارهای بسیار بهتری انجام دهند. وی می‌گوید:

«ما در ناتی داگ برنامه نویسان بااستعداد و باهوشی داریم و من همیشه از کارهایی که قادر به انجام آن هستند شگفت زده می‌شوم.»

کمبیر در ادامه می‌گوید: «برای من زمانی طولانی و سخت طی شده تا شما بتوانید جهش‌های انقلابی‌ای که می‌دانید را ببینید… تفاوت‌ها بین اولین نسخه‌ی آنچارتد و بازی «آخرین ما» بسیار عظیم بودند. با این حال من شک ندارم که در کار بعدیمان، می‌توانیم قدرت بیشتری از کنسول پلی‌استیشن بیرون بکشیم.»

البته کمبیر دقیقا اشاره نکرده که زمینه‌هایی که به اعتقاد او در بازی‌ بعدی ناتی داگ بهبود می‌یابند چیست و به نظر می‌رسد باید تا رونمایی از بازی بعدی این استودیو منتظر ماند.

آنچارتد 4 در تا ریخ 10 می (21 اردیبهشت) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.