Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کارگردان «فینال فانتزی۱۵» از DLC، نسخهٔ پی‌سی، فریم‌ریت و چیزهای دیگر حرف می‌زند!

0

کارگردان پانزدهمین نسخه از سری بازی‌های محبوب نقش‌آفرینی فینال فانتزی در مورد بسته‌های الحاقی، نسخهٔ پی‌سی احتمالی بازی و بسیاری دیگر صحبت کرده که در ادامه برای اطلاع از این گفت‌وگوها با گیم‌نیوز همراه باشید.

هاجیمه تاباتا در مصحابه‌ای اذعان کرد تصمیم دارد محتوای اضافی بازی را از تابستان اعلام کند، او افزود که سازنده نمی‌خواهد بسته‌های “الحاقی معمولی” بسازد. هدف این بسته‌ها این است که بین هواداران “اشتیاق” ایجاد کند.

در رابطه با نسخهٔ پی‌سی بازی که هم‌زمان با عرضه بازی در سپتامبر نخواهد بود اما شاید بعدا منتشر شود، تاباتا گفت امیدوار است که نسخهٔ پی‌سی بازی “آن را به سطوح فنی بالاتری ببرد”. او امیدوار است نسخهٔ پی‌سی فینال فانتزی بتواند به چیزهایی دست یابد که کنسول‌های پلی‌استیشن4 و ایکس‌باکس وان به‌دلیل محدودیت‌های خودقادر به انجام آن‌ها نبودند.

گفتهٔ تاباتا بدین معنی‌ست نسخهٔ پی‌سی بازی، اگر ساخته شود، پورت نسخه‌های کنسولی نخواهد بود. تاباتا گفته اسکوئر اینیکس در پی این است که بررسی‌های زیادی انجام دهد و از صحت تصمیمات خود درمورد توانایی‌های نسخهٔ پی‌سی اطمینان حاصل کند.

در پاسخ به ادعاهای پایین بودن نرخ فرم بازی، تاباتا گفته تیم سازنده هم‌اکنون مشغول کار بر این مسئله است تا آن را بهینه‌سازی کند.

فینال فانتزی15 اوایل پاییز امسال برای کنسول‌های نسل جدید عرضه خواهد شد اما نسخه پی‌سی آن هنوز قطعیت ندارد.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.