Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

صحبت‌های «دیزی ریدلی» درباره‌ی جنگ ستارگان بعدی و والدین «ری»

0

خانم «دیزی ریدلی»، ستاره‌ی فیلم «جنگ ستارگان قسمت 7: نیرو برمی‌خیزد» در طی مراسم جوایز فیلم شبکه‌ی ام تی وی، صحبت‌های جالبی درباره‌ی شخصیت ری و قسمت بعدی جنگ ستارگان کرده است.

وی درباره قسمت 8 جنگ ستارگان که در اکنون در حال فیلم برداری است می‌گوید که این قسمت نسبت به نیرو برمی‌خیزد «تاریک‌تر» خواهد بود؛ با این حال ریدلی درباره‌ی اینکه چرا چنین عقیده‌ای دارد حرفی نزد. چند ماه قبل هم بازیگر نقش «فین» یعنی آقای «جان بویگا» نیز در سخنانی مشابه درباره‌ی قسمت 7 این سری گفته بود: «بسیار تاریک‌تر [است] اما [همه] ما بسیار هیجان‌زده هستیم.»

دیزی ریدلی همچنین درباره شایعه‌ی اینکه شخصیت «فلیسیتی جونز» که قرار است در عنوان فرعی جنگ ستارگان که با نام Rogue One: A Star Wars Story در حال ساخت است، مادر شخصیت ری بوده نیز پاسخ داد. او در این باره گفت: «من آدم شوخی طبعی نیستم بچه‌ها اما چون صرفا او پوست سفید و موهای قهوه‌ای دارد، به این معنی نیست که مادر من باشد.» دیزی می‌گوید در حال حاضر می‌داند والدین ری چه کسانی هستند و این موضوع را طی فیلم‌برداری نیرو برمی‌خیزد فهمیده است ولی همانطور که حدس می‌زند نگفت که آن‌ها کیستند.

ریدلی می‌گوید: «من فکر می‌کنم نکته‌ی شگفت انگیز قسمت هفتم این بود که ری و فین از جای خاصی نیامدند و خودشان جایگاهشان را پیدا کردند.» او در ادامه اضافه می‌کند: «برای من بسیار جالب است که مردم فکر می‌کنند خط روایی و داستان ری بسیار مهم است چرا که خودم هم همین نظر را دارم. اما فکر نمی‌کنم این به خاطر جایی باشد که از آن آمده‌ای بلکه به خاطر جایی است که قرار است بروی… »

«و به نظر من پیشرفت ری، آدم‌هایی که ملاقات می‌کند و روابطی که دارد چیزهایی مهم‌تر از این که او از کجا آمده هستند؛ البته به نظر من»

دیزی ریدلی در پایان گفت که مطمئن نیست واقعا ری به یک جدای تبدیل شود. او در این باره می‌گوید: «نمی‌دانم اگر من یک جدای باشم… فکر نکنم باشم. ما این شک را داریم چرا که جایی هستیم که لیا بود. او هم از قدرت‌ نیرو استفاده می‌کرد. چون او مثل لوک نمی‌خواست یک ماجراجو باشد، باعث نمی‌شود ذره‌ای از قدرتش کم‌تر باشد.»

جدیدترین فیلم سری جنگ‌ ستارگان که عنوانی فرعی به نام Rogue One است، در ماه دسامبر امسال اکران می‌شود. (می‌توانید اولین تریلر رسمی این فیلم را اینجا مشاهده کنید.) قسمت هشتم جنگ ستارگان نیز در دسامبر 2017 به اکران عمومی خواهد رسید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.