Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم جدید سم مندز کارگردان جیمز باند

0

سم مندز کارگردان فیلم‌های Skyfall و Spectre اعلام کرده است که دیگر قصد ندارد فیلم‌های جیمز باند را بسازد ولی با این حال گویا او هنوز به دنیای جاسوس بازی علاقه‌اش را از دست نداده است و قصد دارد فیلم «هتل فضول‌ها» را بسازد که البته این فیلم با دنیای جیمز باند بسیار متفاوت است.

این فیلم اقتباسی است از مقاله‌ای از گی تالیس در نیویورکر و کتابی که قرار است از آن منتشر شود این فیلم در مورد مردی به نام جرالد فووز است او شخصیتی به شدت فضول دارد و این خصوصیت او را به جایی می‌کشاند تا برای ارضای این احساس خود یک هتل را تاسیس می‌کند تا راحتتر در زندگی مردم سرک بکشد او می‌گوید من نظاره‌گر تمام رفتار مشتریانم بودم و روابط جنسی آن‌ها را تماشا می‌کردم و … سرانجام او به همین ختم نمی‌شود و در راستای این کارهای او ماجرایی جدید برای او اتفاق می‌افتد. جرالد فووز تمام این داستان را برای گی تالیس تعریف کرده است و از او خواسته است تا آن را بنویسد.

قطعا این کار یک اقتباس سخت خواهد بود ولی مندز از پس این کار بر خواهد آمد او برای ساختن این فیلم به DreamWorks بازگشته است جایی که روند کاریش را از آنجا با فیلم «زیبای آمریکایی» شروع کرده است. استیون اسپیلبرگ هم تهیه کننده خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.