Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کارگردان فیلم «دنیای ژوراسیک ۲» مشخص شد

0

بالاخره کارگردان دنباله‌ی فیلم بسیار موفق و پرفروش سال 2015 شرکت یونیورسال یعنی دنیای ژوراسیک، مشخص شد. در توئیتی که در صفحه رسمی توئیتر دنیای ژوراسیک ارسال شده است، تایید شده که آقای «خوان آنتونیو بایونا» که سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌های نظیر «یتیم خانه» (The Orphanage) و «غیرممکن» (The Imposible) را در کارنامه دارد، دنیای ژوراسیک 2 را کارگردانی خواهد کرد.

«کالین تِرِوورو»، کارگردان فیلم اول، وظیفه‌ی نوشتن فیلم نامه را به همراه «درک کانلی» عهده‌دار است و همچنین به عنوان تهیه‌کننده در کنار این پروژه خواهد بود. فیلم جدید دنیای ژوراسیک برای اکران در 22 ژوئن 2018 برنامه‌ریزی شده است.

بر اساس گزارش‌ها، ستارگان قسمت اول یعنی «کریس پرات» و « بریس دالاس هاوارد» به احتمال قوی در این فیلم نیز حضور خواهد داشت. درباره داستان فیلم هنوز چیزی اعلام نشده اما تروورو در این باره می گوید که ایده‌ی اینکه دایناسورها در یک جزیره به دنبال مردم بدوند، در حال حاضر خسته کننده به نظر می‌رسد. او می گوید: «این یکی فیلم متفاوتی خواهد بود.» کالین تروورو قرار است کارگردانی «جنگ ستارگان قسمت 9» را بر عهده بگیرد لذا کارگردانی دنباله‌ی دنیای ژوراسیک به بایونا سپرده شده است.

دنیای ژوراسیک در حال حاضر با فروشی بیش از 1.6 میلیارد دلار در سرتاسر جهان، چهارمین فیلم سینمایی تاریخ است که پشت سر «جنگ ستارگان قسمت 7: نیرو برمی‌خیزد»، «تایتانیک» و «آواتار» قرار دارد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.