Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شبیه‌ساز رسمی «سگا مگادرایو» برای استیم عرضه می‌شود

0

شرکت سگا به تازگی اعلام کرده است که شبیه‌ساز رسمی کنسول کلاسیک و بسیار محبوب «سگامگادرایو» که در ایالات متحده با نام «سگا جنسیس» شناخته می‌شد، با نام «سگا مگادرایو کلاسیکس هاب» منتشر خواهد شد.  این شبیه‌ساز در تاریخ 28 آپریل (9 اردیبهشت) در قالب یک بروزرسانی رایگان، در شبکه استیم در دسترس است. دسترسی به هاب برای کسانی که حداقل یکی از عناوین کلاسیک سگا که در لیست زیر آمده را در استیم خریداری کرده باشند، رایگان خواهد بود. ضمن اینکه سگا اعلام کرده این بروزرسانی در منطقه‌ی امریکا نیز عرضه می‌شود.

سگا مگادرایو کلاسیکس هاب از بازی همکاری دونفره به صورت آفلاین، فیلترهای بهبود گرافیکی، قابلیت ذخیره بازی در هر زمان از گیم‌پلی و کنترل یا کیبورد به صورت کامل پشتیبانی خواهد کرد. همچنین همه‌ی بازی‌های کلاسیک سگا از امکان «استیم ورکشاپ» پشتیبانی می‌کند و بازیکنان می‌توانند با استفاده از این قابلیت برای بازی‌ها ماد ساخته و با دیگران به اشتراک بگذارند. لیست بازی‌هایی که با خرید آن‌ها می‌توانید به سگا مگادرایو کلاسیکس هاب دسترسی پیدا کنید را می‌توانید در ادامه ببینید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.