Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شاید فقط ۱۰-۱۵ قسمت دیگر از «بازی تاج و تخت» مانده است!

2

با این‌که هنوز رسما تایید نشده بود، اوایل ماه جاری (میلادی) اعلام شد که فصول هفتم و هشتم «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) بسیار کوتاه‌تر از فصل‌های قبل خواهند بود. پخش‌کنندگان این سریال تلویحا خبر از این دادند که دو فصل پایانی سریال ممکن است روی هم رفته شاید 13 قسمت داشته باشند، که نسبت به فصل‌های قبلی که هر کدام 10 قسمت داشته‌اند، نشان‌ دهنده‌ی کاهش قابل توجهی است.

اما خبرهای جدید حاکی از این است که ظاهرا خوش‌بختانه این تعداد در آخرین توجیهات سازندگان افزایش یافته‌است. هالیوودریپورتر در مصاحبه‌ای با تهیه‌کنندگان این سریال جویای این موضوع شده و گزارش این وب‌سایت تایید می‌کند که تقریبا 10-15 ساعت از این سریال باقی مانده است. با توجه به این‌که هر قسمت از سریال تقریبا یک ساعت است باید منتظر 10 الی 15 قسمت دیگر در این سریال باشیم. (که امیدواریم 15 تا باشد!)

«دیوید بنیوف» و «دی‌. بی. وایس» در این مصاحبه تصریح می‌کنند که آن‌ها به هیچ وجه در صدد کم کردن تعداد قسمت‌های سریال و یا فرار از آن نیستند، بلکه این همان چیزی است که از شروع به آن می‌اندیشیدند: “ما از زیر کار در نمی‌رویم. بلکه داریم به خط پایان می‌رسیم. از ابتدا، امیدوار بودیم که بتوانیم یک داستان کامل را تعریف کنیم – با شروع، میانه و پایان. حالا داریم اکت آخر را می‌نویسیم و آخرین چیزی که می‌خواهیم این است که بعد از تمام شدن نمایش هم‌چنان روی صحنه باشیم.”

شاهنامه پایان خوشی دارد، شاید بازی تاج و تخت هم همین‌طور باشید. به هر حال، به تازگی فصل هفتم این سریال رسما تایید شد و فصل ششم، تا ساعاتی دیگر (24 آپریل 2016) اولین قسمت آن پخش می‌شود. باید منتظر مشخص شدن سرنوشت «جان اسنو» باشیم.

2 نظر برای این مطلب
  1. e می‌گوید

    پس فصل 6 کی پخش میشه؟؟؟؟؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      شوم.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.