Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تصاویر زیبای اکس‌باکس وان مخصوص «مرد آهنی» را ببینید

0

اکس‌باکس وان تولیدی مایکروسافت و «صنایع استارک» بسیار زیبا به نظر می‌رسند.

شرکت مایکروسافت  اعلام کرد که کنسول سفید و مخصوصی که طراحی شبیه «مرد آهنی» (Iron Man) دارد، با برند «صنایع استارک» (Stark Industries) عرضه خواهد شد. عرضه‌ی این کنسول بسیار زیبا به عنوان بخشی از تبلیغات و مارکتینگ فیلم سینمایی «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» است که به زودی در سینماهای سراسر جهان اکران خود را آغاز می‌کند.

قسمت بالایی کنسول به شکل هنرمندانه و ظریفی طراحی و ساخته شده و رآکتور روی سینه‌ی تونی استارک را در خود جا داده است. طرح این رآکتور در ابعاد کوچکتر، به جای دکمه‌ی خانه، روی دسته‌ی این کنسول نیز قرار دارد. همچنین این کنسول با برند صنایع استارک عرضه می‌شود و لوگوی این شرکت را بر خود دارد.

iron_man_xbox_one_capture_2-600x308تنها سه نمونه از این کنسول‌ها ساخته شده که توسط اکس‌باکس فرانسه، به کاربران خود در سه شبکه‌ی اجتماعی توییتر، فیسبوک و اینستاگرام اهدا می‌شود. در ادامه می‌توانید دیگر تصاویر این اکس‌باکس وان سفید را مشاهده کنید.

ironmanxboxone.0.0iron-man-xbox-one-146183838

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.