Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین تصاویر از بازی که قرار بود «فرقه اساسین» جدید شود

0

بازی مرموز 1666 که گفته می‌شد فرقه اساسین جدید است، بلاخره بعد از مدت‌ها رونمایی شد تا علامت سوال‌های بسیاری را پاسخ دهد. پاتریس دسیلتس سازنده بازی امروز برای اولین بار تصاویری از بازی را طی اجلاسی در اروپا پخش کرد.

طبق گزارشات تصاویر بازی مربوط به نسخه پلی‌استیشن3 و ایکس360 است، اما بازی قرار بود به کنسول‌های نسل جدید پورت شود که با تعطیل شدن استدیو THQ تمام این برنامه‌ها لغو شد.

اما این بازی ممکن است هنوز کاملا از دست نرفته باشد. همین هفته بود که دسیلتس حقوق بازی را طی قراردادی با یوبی‌سافت بازپس‌گرفت.

اطلاعات کمی پیرامون این بازی در دست است، فقط اشاره‌ای به آن در اسناد ورشکستگی THQ شده بود و در حراجی که یوبی‌سافت در آن این بازی، استدیو THQ و یک بازی جدید با اسم رمز آندرداگ را به قیمت 2.5 میلیون دلار خریداری کرد.

سال 2010 دسیلتس یوبی‌سافت را ترک کرد تا استدیو تی‌اچ‌کیو مونترال را تاسیس کند اما دوباره در سال 2012 که یوبی‌سافت این استدیو را خرید کارمند آن شد. چند ماه بعد در می 2013 دسیلتس مدعی شد از یوبی‌سافت اخراج شده، از این شرکت به دادگاه شکایت کرد. تلاش او برای بازپس‌گیری حقوق متعلق به این بازی بلاخره نتیجه داده. طبق معامله‌ای که او با یوبی‌سافت انجام داده با گرفتن تمام حقوق بازی، شکایت 400 هزار دلاری خود را پس گرفته.

طیاین درگیری یوبی‌سافت تمام کار بر روی بازی را تعلیق کرد و اکنون مدیریت کامل پروژه به دسیلتس داده شده.

طبق گفته‌های دسیلتس 1666 «فرقه اساسین» جدید بود، که در آمستردام جریان داشت. او اکنون استدیو خود در کانادا به نام پاناچه دیجیتال گیمز را دارد و اولین بازی آن «اجداد: سفری بشر» نام دارد.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.