Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم «دنیای وارکرفت» امیدوارکننده می‌فروشد!

0

فیلم سینمایی «دنیای وارکرفت» قطعا یکی از مورد انتظارترین اتفاقات سینمایی سال برای گیمرها به حساب می‌آید. اتفاقی که مطمئنا عده‌ی کثیری از WoWبازها، مدت‌ها منتظرش بودند. و حالا فاصله‌ی بسیار کمی با آن دارند.

البته با وجود این‌که تریلرها و نمایش‌های پیش از انتشار فیلم نوید بخش یک عنوان مستقل و قابل تماشا را داشت، منتقدین سینما حسابی حال فیلم را جا آوردند و این دست درازی «دانکن جونز» کارگردان به دنیای بزرگ وارکرفت را با نمرات مفتضح خود بدرقه کردند. تا جایی که میانگین نمرات فیلم حول و حوش 30 می‌چرخد.

با این‌حال، ظاهرا فیلم تماشاچی خود را دارد و از همین حالا که تقریبا 10 روز به اکران رسمی فیلم در امریکا باقی مانده، فیلم در برخی از کشورها اکران شده و خوب می‌فروشد. در واقع این فیلم در چند روز اخیر توانسته حدود 10 میلیون دلار فروش کند که رقم خوبی به حساب می‌آید.

علاوه بر رسیدن به این فروش میلیونی، این فیلم توانسته در کشورهایی مثل آلمان، دانمارک، مصر، مجارستان، اندونزی، لبنان، سوییس، تایلند و امارات متحده عربی،  در رده‌ی نخست جدول فروش هفتگی فیلم‌های سینمایی قرار بگیرد.

با این‌که این میزان فروش در اکران محدود امیدوار کننده است، باید در نظر گرفت که بودجه‌ی ساخت فیلم 160 میلیون دلار بوده است و «لجندری» راه درازی تا در آوردن هزینه‌های فیلم دارد.

این فیلم همچنین این آخر هفته در نروژ و سوئد و تا آخر هفته‌ی دیگر تقریبا در تمام کشورها به جز ایران اکران می‌شود. شما برای دیدن فیلم باید فعلا صبر کنید تا نسخه‌ای از آن در اینترنت یافت شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.