Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«واچ داگز ۲» رسما معرفی شد و در شهر «سان‌فرانسیسکو» می‌گذرد

0

شرکت «یوبی‌سافت» شب گذشته رسما از بازی «واچ داگز 2» رونمایی کرد. این بازی جدیدترین قسمت از این سری بازی پرهزینه است که قسمت قبلی آن از اولین بازی‌های بزرگ و بلندپروازانه‌ی یوبی‌سافت برای نسل جدید به شمار می‌رود.

طبق اعلام این شرکت این بازی در تاریخ 25 آبان (15 نوامبر) برای رایانه‌های شخصی، کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. این بازی که حاصل تلاش دو ساله‌ی تیم سازنده‌ است، به مسائل روز مثل فضای مجازی، امنیت شبکه و اطلاعات، حریم شخصی و هک کردن می‌پردازد.  تریلر معرفی بازی را مشاهده می‌کنید:

شخصیت اصلی این بازی «مارکوس هالوی» نام دارد و ماجراجویی‌های سایبری او در بندر «سان‌فرانسیسکو» روایت می‌شود. شهری که در کنار روایت داستانی مارکوس بالقوه هزاران ماجراجویی ریز و درشت هم در خود گنجانده است. بدیهتاً بازی در سبک «جهانِ باز» (Open World) ساخته شده است. در ادامه تریلر معرفی شخصیت مارکوس را تماشا می‌کنید:


اطلاعات تکمیلی در مورد بازی را در مطالب بعدی گیم‌نیوز بخوانید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.