Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تریلر جدید از گیم‌پلی دیس‌آنرد ۲ + رونمایی از نسخه‌ی کالکتور

0

در جریان مراسم E3 بتسدا ناشر دیس‌آنرد 2 تریلر جدیدی از این بازی را به نمایش در آورد.

حوادث دیس‌آنرد 2 در منطقه‌ی Karnaca رخ می‌دهد. بازی با انجین Void Engine ساخته می‌شود. هر دو کاراکتر اصلی نسخه‌ی اول یعنی کوروُ؛ محافظ مخصوص ملکه و اِمیلی دختر ملکه و جانشین برحق امپراطوری در این نسخه هم حضور دارند. هر کدام از این کاراکترها بخش داستانی ویژه‌ی خود و قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند. هاروی‌اسمیت از استودیوی آرکِین گفته که داستان بازی 15 سال بعد از حوادث دیس‌آنرد 1 اتفاق می‌افتد و داستان قرار است نشان دهد که چگونه تجربیات گذشته‌ی اِمیلی در آینده‌ی او تاثیر خواهد گذاشت. او می‌گوید:

“اِمیلی بزرگ شده است؛ او 25 سال سن دارد.”

تریلر گیم‌پلی بازی ماموریتی را نشان می‌دهد که در منطقه‌ای به نام Dust District انجام می‌شود. اسمیت به بازی‌کننده‌ها نشان داد که راه‌های مختلفی برای تمام‌کردن ماموریت‌شان پیشِ رو خواهند داشت. او بازی‌کننده‌ها را تشویق به حرکت و پیمایش مناطق بازی به‌صورت عمودی، پرش به ارتفاعات و استفاده از پشتِ بام‌ها کرد. در طول تریلر اِمیلی در حال انجام ماموریت از قدرت «باد» و قابلیت ویژه‌ی منطقه‌ی Karnaca یعنی روشن و خاموش کردن ماشین‌ها و وسایل (که در گیم‌پلی تاثیر دارند) استفاده می‌کند. او حتی می‌تواند از قدرت هیپنوتیزم خود برای فریب دادن دشمنان استفاده کرده و به کُلی از مبارزه‌ی رودرور اجتناب کند. تمام توانایی‌های اِمیلی جدید و البته قابل آپگرید کردن خواهند بود. اسمیت اضافه کرد که اِمیلی می‌تواند با استفاده از قدرت دامینو چندین نفر از دشمنان را به هم زنجیر کند.

در دموی دیگری، اسمیت از ماموریت دیگری به نام A Crack in the Slab صحبت کرد که در یک امارت متروکه که سال‌هاست خالی از سکنه است اتفاق می‌افتد. در این بخش، بعد از بازگشت به گذشته، بازی‌کننده می‌تواند آن امارت را در زمانی که هنوز ساکنینی داشته مشاهده کند.

دیس‌آنرد 2 در 11 نوامبر 2016 بر روی پلی‌استیشن 4، پی‌سی و ایکس‌باکس‌وان منتشر خواهد شد. بازی همچنین یک نسخه‌ی کالکتور هم خواهد داشت که تصویر آن را مشاهده کردید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.