Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه نهایی «رزیدنت اویل ۷» شخصیت یا ستینگ دموی E3 را حفظ نخواهد کرد

2

در جریان کنفرانس سونی، از هفتمین قسمت از مجموعه‌ی «رزیدنت اویل» رونمایی شد. این بازی قرار است برای دستگاه‌های واقعیت مجازی ساخته و عرضه شود.

در تریلری که برای رونمایی از این عنوان ساخته شده بود، فضایی متفاوت از قبل و دوربین اول شخص مشاهده شد که حالا کپکام تایید کرده هیچ کدام از این‌ها دائمی نخواهند بود و در واقع آن‌چه به نمایش در آمد، یک بخش مجزا و مستقل است که به مانند دموی P.T. که برای سایلنت هیل به نمایش درآمد، برای رزیدنت اویل ساخته شد تا فقط نشان دهد بازی قرار است در چه مسیری تغییر کند.

همچنین کپکام تایید کرده است که شخصیت اول این دمو قرار نیست در بازی نهایی باشد.

دموی رزیدنت اویل 7 هم‌اکنون از طریق فروشگاه پلی‌استیشن قابل دریافت و بازی است. شما می‌توانید تریلر آن را در ادامه مشاهده کنید:

رزیدنت اویل 7، پنجم بهمن سال جاری (24 ژانویه 2017 میلادی) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    اه چ بد شد اول شخصه بازی !!! ما فکر کردیم کپکام یه اویل درست حسابی تولید کنه ن یه گندی مثل این به گفته شرکت کپکام اگه واقعا اصلاحاتی تو اویل 7 دیده بشه مثلا سوم شخص بشه بازی که عالی میشه اما اگه اول شخص بمونه همچنان گند زده….

    1. افشین می‌گوید

      من شک دارم که شما این دمو را بازی کرده باشید واقعا تا بازی نکنید نمی دانید چه بازی شاهکاریه شاید فقط یه خونه باشه ولی داستان خیلی قوی داره همین دمو پر از رمز و راز که هنوزم بعضی هاش کشف نشده اتفاقا به نظر من این سری بهتر از نسخه های قبلی خواهد بود

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.