Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اگر اهل شوتینگ هستید، رزیدنت‌اویل ۷ بازیِ شما نیست!

0

رزیدنت‌اویل 5 و 6 پُر از تفنگ و اسلحه‌های مختلف بودند اما ظاهراً رزیدنت‌اویل 7 قرار نیست این‌گونه باشد.
دو نسخه‌ی اخیر رزیدنت‌اویل، نقش اول‌های این سری را تا حد ابرقهرمان‌هایی بالا برده بود به‌طوری که  کریس ردفیلد در نهایت چیزی شبیه به یک جیمزباندِ زامبی‌کش شده بود.
به نظر می‌رسد رزیدنت‌اویل 7 قرار نیست این‌گونه باشد. کپکام به تازگی اعلام کرده اگر دنبال یک رزیدنت‌اویل پُر از اکشن دیگر می‌گردید باید دنبال بازی دیگری باشید؛ مثلاً شاید Spin Off هایی مثل Umbrella Corps باشید نه رزیدنت‌اویل 7.
«کوشی‌ناکانیشی»، کارگردان بازی اعلام کرده رزیدنت‌اویل 7 یک عنوان «ترسِ بقا» خواهد بود. گفته شده که این نسخه بیش‌تر در مکان‌های تنگ و بسته اتفاق می‌افتد و تمرکز بیش‌تری بر روی فضاسازی و اتمسفر خواهد داشت. نقشه‌ی بازی یکپارچه و یکی خواهد بود و احتملاً خوادث بازی در منطقه‌ی خالی‌از سکنه‌ی Louisiana رخ خواهد داد.
ناکانیشی می‌گوید که قهرمان بازی یک شخص بسیار «معمولی»ـتر است تا اشخاصی شبیه به ابرقهرمان‌ها در گروه STARS. او می‌گوید:
“قهرمان بازی یک شخص معمولی است. ما می‌خواهیم به پایه‌های سری برگردیم. در رزیدنت‌اویل 1 کریس یک قهرمان شبیه به قهرمان‌های کتاب‌های مصور نبود. او یک مامور نیروهای ویژه بود اما نه به خِبرگی و چالاکی بیش از حدش در نسخه‌های بعدی.”
این صحبت‌ها به این معنی نیست که در بازی هیچ بخش مبارزه‌ای وجود نخواهد داشت. کسانی که پیگیر نسخه‌ی اولیه‌ و آزمایشی بازی بوده‌اند به این نکته پی برده‌اند که در بازی سلاح تبر وجود دارد. همچنین وجود گیاهان برای شفا دادن و ارتقاء سلامتی تایید شده.
همان‌طور که از نام بازی پیدا است، رزیدنت‌اویل 7 دنباله‌ی نسخه‌ی 5 و 6 است و همان داستان و اتفاقات را دنبال می‌کند. بنابراین این بازی یک ریبوت نیست و نام آن هم Resident Evil 7 Biohazard انتخاب شده که بخش دوم آن در اصل نام اصلی سری در ژاپن است که این نشان از بازگشت رزیدنت‌اویل 7 به پایه‌های این سری دارد. رزیدنت‌اویل 7 به تازگی در کنفرانس سونی معرفی شده و یک نسخه‌ی اولیه از آن هم به نمایش در آمد که البته تایید شده نسخه‌ی به نمایش در آمده صرفاً برای رونمایی از بازی بوده و در نسخه‌ی نهایی وجود نخواهد داشت و شخصیت اصلی و داستان اصلی در نسخه‌ی نهایی نسبت به آن متفاوت خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.