Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«بتسدا» دو بازی بزرگ در حد اسکایریم و فال‌آوت ۴ برای رونمایی دارد

0

استودیوی پُرآوازه‌ی بتسدا دو بازی بسیار بزرگ در حد و اندازه‌های «اسکایریم» و «فال‌آوت 4» برای رونمایی دارد که پیش‌بینی می‌شود هر دو قبل از «کتیبه‌های بزرگان 6» عرضه شوند.

«پیت‌هاینز» از بتسدا در گفتگویی با IGN در مراسم E3 با تایید صحبت‌های اخیر «تاد هاوارد» گفت این دو بازی همزمان با «کتیبه‌های بزرگان 6» در حال ساخت بوده‌اند.

او همچنین تایید کرده که کسی گمان نکند که این دو بازی ممکن است محتوای قابل دانلود یا چیزی شبیه به بسته‌های مکمل باشند، خیر، هر دوی آن‌ها بازی‌هایی کامل در حد فال‌آوت 3 و 4 و یا اسکایریم خواهند بود.
چندی پیش «تاد هاوارد» اعلام کرده بود که کتیبه‌های بزرگان 6 در حال سپری کردن مراحل تولید خود است هر چند که این یک رونمایی بسیار زودهنگام است و نباید تا پیش عرضه‌ی دو بازی گفته‌شده چشم‌انتظار آن بود.
در ماه فوریه نیز «هاوارد» گفته بود که آن‌ها مشغول کار بر روی سه پروژه‌ی بزرگ هستند که شبیه هیچ‌یک از بازی‌های پیشین آن‌ها نخواهند بود.

گفتنی است که دارندگان ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 در 28 اکتبر می‌توانند Skyrim: Special Edition را تهیه کنند.

این نسخه‌ی بهبودیافته برای کاربران پی‌سی نیز در دسترس است و کسانی که نسخه‌ی استیم بازی اصلی و بسته‌های مکمل آن را داشته باشند، می‌توانند به‌صورت رایگان بازی‌شان را به این نسخه ارتقاء دهند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.