Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E3 2016: رزیدنت‌اویل ۷ نمای اول‌شخص خواهد داشت؛ حذف سکانس‌های دکمه‌زنی

0

با توجه به این که یک رزیدنت‌اویل دیگر مشغول طی کردن مراحل ساخت و تولید خود است، بی‌شک طرفداران زیادی در مورد آن هیجان‌زده هستند.
با پیگیری اخبار مربوط به E3 مشخص است که کپکام به انتقادات توجه نشان داده و قصد دارد تا با احیاء گیم‌پلی نسخه‌های اولیه‌ی سری، باز هم ترس را به رزیدنت‌اویل بازگرداند. در همین راستا، این شرکت به تازگی اعلام کرده که که رزیدنت‌اویل 7 مانند نسخه‌های اولیه‌ی سری نمای اول شخص خواهد داشت و صحنه‌های دکمه‌زنی نیز به کلی از آن حذف شده‌اند. کپکام گفته این بازی از نسخه‌های اولیه‌ی سری الهام گرفته.
«کوشی‌ناکانیشی» کارگردان بازی گفته محتوای نسخه‌ی نمایش‌داده‌شده در E3 در نسخه‌ی نهایی وجود نخواهد داشت اما بازی نهایی درست مانند نسخه‌ی به نمایش‌درآمده است و همین رویکردِ ترس و وحشت را دنبال می‌کند. او می‌گوید:
“این نیست که بخواهیم تمام پایه‌های اصلی گیم‌پلی را به شما نشان دهیم. ما تنها ستون‌های اصلی گیم‌پلی یعنی ترس، وحشت و اکتشاف مناطق را نشان‌تان دادیم. سایر ستون‌های اصلی گیم‌پلی یعنی حل معما، مدیریت منابع و مبارزه هم همچنان در بازی حضور دارند اما تمرکز ما بر روی حس وحشت است؛ وحشتی که به خانه‌ی خودش برگشته.”
از دیگر نکات بازی می‌توان به بازگشت گیاهان برای احیاء سلامتی اشاره کرد.
رزیدنت‌اویل 7 در 24 ژانویه 2017 برای پی‌سی، ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.