Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«مس‌اِفِکت: آندرومدا» ادامه‌ی تصمیمات شما در مس‌اِفِکت ۳ را دنبال نخواهد کرد

0

به تازگی «آرایون‌فلین» رئیس استودیوی بایوویر و «مک‌والترز» از اعضای ارشد این استودیو در گفتگویی با Eurogamer گفته‌اند تصمیمات شما در پایانِ بحث‌برانگیز مس‌اِفِکت 3 هیچ تاثیری در داستان و حوادث «مس‌اِفِکت: آندرومدا» نخواهد داشت. «فلین» در این باره می‌گوید:
“ما می‌خواهیم که داستان بازی، داستان تازه‌ای باشد، این خیلی سخت است که بگوییم این، داستانی تازه است و در عین حال شما نیاز دارید تا از داستان سه‌گانه‌ی قبل مطلع باشید و بدانید که خوادث آن چگونه خاتمه یافت.”
در واقع اتفاقات و حوادث سه‌گانه‌ی مس‌اِفِکت و پایانی که بر داستان آن رقم خورد ظاهراً هیچ تاثیری بر روی «مس‌اِفِکت: آندرومدا» نخواهد داشت. با این حال «فلین» می‌گوید مولفه‌های آشنا و شناخته‌شده‌ای از سه‌گانه‌ی مس‌اِفِکت در آندرومدا نیز وجود خواهد داشت.
“باید مطمئن باشیم که برخی از نژادها و گونه‌ها که برای‌تان آشنا هستند در سفرتان با آن‌ها روبه‌رو شوید تا آمادگی ملاقات با گونه‌های جدید را پیدا کنید. بر طبق سنت سری مس‌اِفِکت، افرادی را خواهید دید که با یکدیگر رفتار خوبی خواهند داشت و در عوض عده‌ای هم هستند که از همکاری با هم چندان خوشحال و رضایت‌مند نخواهند بود.”
در طول تریلری که از بازی در همایش E3 پخش شد، قهرمان جدید بازی به نام «رایدر» به طرفداران سری معرفی گردید.
«مس‌اِفِکت: آندرومدا» قرار است اوایل سال آینده برای پی‌سی، ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی ذکر نشده اما طبق شایعه‌ای می‌توان 31 مارس را به عنوان تاریخ انتشار دقیق بازی تصور کرد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.