Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Super Stardust Ultra با هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن سازگار می‌شود

0

Super Stardust Ultra قرار است برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR هم عرضه شود. چندی پیش باکس‌آرت این بازی در کنار یک سری جزئیات از آن که به تازگی مشخص شده به نمایش در آمد. از جمله اطلاعات جدیدی که از بازی مشخص شده این است که تمامی مُدهای قبلی در این نسخه هم وجود خواهند داشت به علاوه‌ی این‌که نمای اول شخص هم در نسخه‌ی جدید قرار خواهد گرفت.
چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر این‌که استودیوی فنلاندی Housemarque در حال کار بر روی این عنوان برای سازگار کردنش با هدست واقعیت مجازی VR است. البته گفتنی است که نسخه‌ی نهایی توسط استودیوی d3t سازنده‌ی نسخه‌ی Ultra ساخته می‌شود. چندی پیش اخباری پیرامون ساخت و آماده‌سازی بازی Hustle Kings نیز برای هدست پلی‌استیشن VR به بیرون درز کرد.
هدست VR اکتبر امسال وارد بازار می‌شود و سونی انتظار فروش بالایی را از آن دارد.
استودیوی Housemarque نیز مشغول کار بر روی Matterfall؛ عنوان انحصاری جدید پلی‌استیشن 4 و همین طور همکاری با Eugene Jarvis برای کار بر روی پروژه‌ای کاملاً جدید است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.