Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آپدیت Competitive Play بازی Overwatch همراه با اصلاحات تازه برای ایکس‌باکس‌وان منتشر شد

0

بلیزارد امروز آپدیت Competitive Mode را با ارائه‌ی یک‌سری اصلاحات برای ایکس‌باکس‌وان منتشر کرد. این شرکت مدتی پیش این آپدیت را برای پی‌سی ارائه کرده بود و اعلام کرده بود که این مُد تا هفته‌ی بعد برای کنسول‌ها عرضه نمی‌شود. این آپدیت هنور بر روی پلی‌استیشن 4 منتشر نشده اما به محض آماده شدن آن شما را مطلع خواهیم کرد.
همان‌طور که پیش از این نیز احتمالاً باخبر بوده‌اید برای در دسترس قرار گرفتن مُد Competitive Play باید به تراز 25 رسیده باشید. وقتی به این تراز برسید گزینه‌ی Play در منوی اصلی بازی برایتان فعال می‌شود.
آپدیت جدید ایکس‌باکس‌وان همچنین یک‌سری تغییرات در گیم‌پلی با خود به همراه دارد. به عنوان مثال کنترل در نقاط کور بهبود پیدا کرده و قابلیت هدف‌گیری (در حالت هدف بیرون از مرکز صفحه) بهتر شده است. از دیگر اصلاحات تازه، قابلیت تنظیم قدرت کمکی (به جای قدرت کامل) است. در این آپدیت همچنین آپشن “Avoid This Player حذف شده آن هم حالی‌که McCree به عنوان قهرمانی است که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، چه در مُد Play vs. AI و چه در مُدهای دلخواه گیمرها.
از دیگر تغییرات بازی بالانس شدن قدرت‌های McCree و Widowmaker است. بلیزارد می‌گوید: “McCree  بیش از حد قوی بود.”حالا قدرت گلوله‌های او از 70 به 45 کاهش پیدا کرده. علاوه بر این سرعت ریلود کردن او (Recovery Time) برای او نیز از 0.75 به 0.3 کاهش پیدا کرده است.
در مورد Widowmaker نیز قدرت Widow’s Kiss هدف‌گیری شده‌ی او از 15 به 12 کاهش پیدا کرده، هر چند قدرت آتش چندنفره‌ی (در حالت هدف‌گیری‌شده) او تغییری نکرده. در ضمن برای هدف‌گیری مجدد باید صبر کنید تا انیمیشن خارج شدن از حالت هدف‌گیری یک بار به طور کامل تمام شود تا بتوانید دوباره هدف‌گیری کنید.
هزینه‌ی استفاده از Infra-Sight او نیز 10 درصد افزایش پیدا کرده، همچنین وقتی این قدرت را فعال کنید صدای او در نقشه شنیده می‌شود.
بلیزارد در مورد Widowmaker و تغییرات به وجود آمده در مورد او می‌گوید: “اگر یک بازیکن حرفه‌ای هدایت او را در اختیار می‌گرفت دیگر کسی جلودارش نبود.”
برای مشاهده‌ی لیست کامل باگ‌های برطرف شده‌ی بازی می‌توانید به لینک منبع مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.