Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

قهرمان «افسانه‌ی زلدا» به «شکارچی هیولا» می‌آید

0

درست مانند Monster Hunter 4 Ultimate، در Monster Hunter Generations هم می‌توانید انتظار دیدن لباس‌های ظاهری از کاراکترهای بازی‌های دیگر را به عنوان ظاهر شخصیت اصلی در بازی داشته باشید.
این بار در محتوای قابل دانلود جدید بازی، می‌توانید ظاهر «لینک» قهرمان سری افسانه‌ی زلدا را به عنوان ظاهر شخصیت اصلی خود انتخاب کنید.
همان‌طور که در ویدئو می‌بینید، Palico ظاهری همانند «لینک» خواهد داشت آن هم درست با همان شمشیر Master Sword و سپر Hylian Shield بر پشتش در The Legend of Zelda: The Wind Waker. البته این‌ها تنها ظاهری و نمایشی هستند و قابل استفاده نخواهند بود. البته در جایی از ویدئو Palico یک حمله‌ی چرخشی شبیه به لینک را اجرا می‌کند!

هنوز مشخص نشده که این DLC چه زمانی منتشر می‌شود اما این را می‌دانیم که این محتوا کاملاً رایگان خواهد بود.
در میان DLCـهایی که تاکنون برای Monster Hunter 4 Ultimate تایید شده‌اند ، می‌توان به محتواهای مشابه از روی بازی‌های Fire Emblem، مگامن، اوکامی و استرایدر اشاره کرد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.