Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

برخی از DLCـهای رستگاری سرخ‌پوست مُرده برای ایکس‌باکس‌وان رایگان شد

0

استودیو‌ی راک‌استار امروز با قابلیت Backwards Compatibility عنوان وسترن محبوب خود یعنی رستگاری سرخ‌پوست مُرده را برای ایکس‌باکس‌وان عرضه کرد. به همین مناسبت این بازی علاوه بر این‌که برای کاربران گلد ایکس‌باکس‌لایو تخفیف خورده و به قیمت 7.50 دلار به فروش می‌رسد، برخی از محتواهای قابل دانلود چندنفره‌ی آن هم برای تمامی دارندگان ایکس‌باکس‌وان رایگان شده است.
دو بسته‌ی قابل دانلود چندنفره‌ی Liars and Cheats و Legends and Killers به صورت رایگان قابل دانلود هستند. محتوای اول یک اسلحه‌ی جدید و یک سری اسب تازه به بازی اضافه می‌کند و محتوای دوم 9 نقشه‌ی جدید و یک تبرزین را به بازی اضافه می‌کند. همچنین در این بسته‌ی قابل دانلود برخی کاراکترهای Red Dead Revolver از جمله Red Harlow و Annie Stoakes هم حضور پیدا خواهند کرد.
علاوه بر دو DLC گفته‌شده، بسته‌ی مکمل چندنفره‌ی Myths and Mavericks هم رایگان شده است. این پک هم 9 نقشه‌ی جدید و تعدادی از کاراکترهای بخش تک‌نفره را به بخش چندنفره می‌آورد.
در بخش تک‌نفره هم محتوای Hunting and Trading و در بخش Co-Op محتوای Outlaws to the End به صورت رایگان قابل دسترس هستند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.