Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شایعه: نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ «خیزش مهاجم مقبره» آبان‌ماه عرضه می‌شود

0

نسخه‌ی ایکس‌باکس‌وان «خیزش مهاجم مقبره» سال گذشته در ماه نوامبر عرضه شد. نسخه‌ی پی‌سی بازی هم چند ماه بعد در ژانویه عرضه شد. حالا تنها نسخه‌ای که باقی می‌ماند، نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی است که اسکوئرانیکس هنوز در مورد زمان انتشار آن صحبتی نکرده است.
اخیراً لیستی در وبسایت GameStop شعبه‌ی ایتالیا قرار گرفته بود (الان پاک شده است) که در آن تاریخ انتشار بازی را 11 اکتبر (21 آبان) و قیمت آن را €70.98 ذکر کرده بود.
همچنین یکی از کارمندان GameStop تصویری را به سایت  Everyey نشان داده که در آن تاریخ انتشار و قیمت «خیزش مهاجم مقبره» دقیقاً همان موارد گفته‌شده است.
به طرز جالبی در هیچ‌کدام از لیست‌ها اشاره‌ای به قرار گرفتن تمام DLCـها در نسخه‌ی GOTY یا Ultimate به میان نیامده.
تا الان، تنها چیزی که ما می‌دانیم این است که نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی حتماً باید حداقل یک سال با زمان نسخه‌ی ایکس‌باکس‌وان فاصله‌ی زمانی داشته باشد که ماه اکتبر زمان نزدیکی به آن است اما با توجه به عناوین بزرگی که در این ماه عرضه می‌شود بعید نیست انتشار بازی تا نوامبر هم به تعویق بیفتد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.