Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: ۱۲ دقیقه از گیم‌پلی ندای وظیفه: جنگاوری بی‌نهایت

0

به تازگی اکتیویژن یک تریلر 12 دقیقه‌ای از گیم‌پلی ندای وظیفه: جنگاوری بی‌نهایت منتشر کرده که اتفاقات بعد از دموی نشان‌داده‌شده در E3 را نشان می‌دهد.
تریلر با حمله‌ی مخفیانه به ناوگان UNSA شروع می‌شود که در اثر جنگ به شدت صدمه دیده. شما در نقش سرجوخه رِیِس؛ خلبان گروه Special Combat Air Recon بازی می‌کنید و باید در خیابان‌های ژنو در مقابل سربازان نیروی SetDef مبارزه کنید.
بعد از آن به بالای یک تپه می‌روید و آن‌جا یک سفینه‌ی فضایی جنگنده‌ می‌آید، شما سوار آن می‌شوید و به کابین خلبان می‌روید. در این حالت در یک سکانس اسکریپت‌شده و در نمای اول‌شخص به سمت لایه‌های بیرونی جو شتاب می‌گیرید و جایی می‌روید که بقیه‌ی فضاپیماهایِ خودی هم آن‌جا هستند. در نهایت از جو خارج شده و به فضا می‌روید. این‌جاست که در دوردست سفینه‌هایی شبیه به فیلم جنگ ستارگان را در حال جنگ با همدیگر می‌بینید. از این‌جا به بعد کنترل سفینه به دست شما داده می‌شود و شما وارد مبارزه‌ی رودررو با سفینه‌های دشمن می‌شوید.
در همایش کامیک‌کان اعلام شده کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند به صورت اختصاصی به نقشه‌ی Terminal دسترسی خواهند داشت. این نقشه از «جنگاوری مدرن 2» به بازی آورده می‌شود.
می‌توانید ویدئوی 12 دقیقه‌ای گیم‌پلی بازی را در پائین ببینید:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.