Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سریال لایواکشن با اقتباس از «زندگی عجیب است» تایید شد

0

اسکوئرانیکس و شرکت Legendary به تازگی قراردادی را امضا کرده‌اند تا سریالی لایو اکشن با اقتباس از بازی اپیزودیک و محبوب Life is Strange تولید کنند.
هنوز مشخش نشده این سریال چه موقع تولید و پخش خواهد شد اما گفته شده «دیمیتری جانسون» و «دَن جِوُنز» از dj2 Entertainment در ساخت این سریال نقش خواهند داشت. این دو، پیشتر فیلم Sonic the Hedgehog را برای سونی‌پیکچرز تولید کرده بودند.
«گرِگ سیجِل» نایب‌رئیس بخش توسعه و تولید Legendary می‌گوید:
“Life is Strange از آن دست عناوینی است که کاراکترها و داستانی فوق‌العاده و بی‌نظیر را با گیم‌پلی‌ای عمیق و درگیرکننده ترکیب می‌کند.”
“این، بازی حقیقتاً عنوان مناسبی برای تبدیل شدن به یک سریال لایو اکشن است. بسیار هیجان‌زده هستیم که قرار است با اسکوئرانیکس، Dontnod Entertainment و dj2 همکاری کنیم تا دنیای Life is Strange را به شیوه‌ای جدید به مخاطبان نشان دهیم.”
کسانی که هنوز موفق به تجربه‌ی Life is Strange نشده‌اند باید بدانند که به تازگی اپیزود اول این بازی منتقدپسند و پُرطرفدار بر روی پی‌سی‌، مک، پلی‌استیشن 3 و 4، ایکس‌باکس‌وان و 360 به صورت رایگان در دسترس است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.